-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
بهترین روغن سنبه زنی با آموزش روغن کاری

بهترین روغن سنبه زنی با آموزش روغن کاری

بهترین روغن سنبه زنی با آموزش روغن کاری

به‌کار بردن روغن صنعتی مناسب، در فواصل زمانی منظم برای انواع دستگاه‌های سنبه زنی، بسیار مهم و ضروری است. در اینجا سعی می‌کنیم شما را با بهترین روغن سنبه زنی با آموزش روغن کاری آن بیشتر آشنا کنیم.

سنبه چیست؟

سنبه قطعه‌ایی بسیار محکم است، که طی عملیات ماشینکاری بسیار دقیق و حساسی تولید می‌شود. سنبه به عنوان یک ابزار در تراشکاری، مهم‌ترین قسمت در کارهای تراشکاری محسوب می‌شود. از این قطعه برای ساخت و برشکاری قطعات فلزی دیگر استفاده می‌شود. از سنبه برای علامت گذاری و نشان زدن محل مرکز سوراخ‌ها، مشخص کردن امتداد خطوطی که با سوزن خطکش روی قطعه کار کشیده و نیز استقرار پایه پرگار و.. استفاده می‌شود. برای اینکه سنبه بتواند، برروی کار نقش و نگار و اثر خواسته شده و ماندگار را به‌جا بگذارد، باید از جنس قطعه‌ای که کار برروی آن انجام می‌شود سخت‌تر باشد. این قطعه به‌شکل فولاد یک تکه، و قالب گیری شده است که، شامل سه قست نوک، قسمت مخروطی، بدنه و سر است.

نگاهی بر کاربرد انواع سنبه

سنبه به عنوان یک ابزار برای علامت گذاری است؛ که با توجه به کاربردی که دارد، نام گذاری می‌شوند. انواع مختلف سنبه به شکل‌های سنبه پانچ، سنبه حکاکی، سنبه اعداد، سنبه خورشیدی و. .تولید می‌شوند. علاوه بر نشانه گذاری، سنبه‌ها کارکردهای دیگری هم دارند؛ مثل هم محور کردن دو سوراخ، خارج کردن پرچ‌ها و پیچ‌ها، تنظیم پرچ‌ها در محل خود، که با توجه به نیاز صنعتگران از آنها استفاده می‌شود. سنبه‌ها با داشتن ابعاد مختلف می‌توانند، طرح‌های مورد نظر را در اندازه‌های مختلفی ایجاد کنند.

کینی اویل به عنوان یک مرکز معتبر؛ در عرصه فروش انواع روغن‌ صنعتی، همواره روانکارهای با کیفیت و مرغوبی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما می‌توانید انواع روغن مرغوب، همچون روغن سنبه پانچ، روغن سنبه حکاکی، روغن سنبه اعداد، روغن سنبه خورشیدی و.. را از این مجموعه کم نظیر تهیه کنید، و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

 اهمیت استفاده از روغن صنعتی برای انواع سنبه

 

بهترین روغن سنبه زنی با آموزش روغن کاری

بهترین روغن سنبه زنی با آموزش روغن کاری

استفاده از روغن صنعتی، به عنوان یک ماده مهم و برای همه قطعات و ماشین آلات صنعتی، کاملاً پذیرفته شده است. بدون استفاده از روانکار، همه قطعات به زودی دچار سایش و فرسودگی شده، که باید از دور خارج شوند؛ این امر خود هزینه‌های زیادی را برای صنعتگران در پی خواهد داشت. استفاده از روغن صنعتی مرغوب، برای سنبه هم به همین شکل خواهد بود. که در زیر به چند مورد از وظایف و ویژگی‌های روغن سنبه زنی می‌پردازیم:

  • روانکاری تمامی قطعات و ابزارهای کار
  • خنک کنندگی و انتقال گرما و حرارت، تمیز کردن سطح قطعه کار و شستن تراشه‌ها و براده ها، از سطح کار و روی ابزار
  • مانع از زنگ زدگی و جوش خوردن، سطوحی که تازه به‌وسیله سنبه تراش خورده‌اند.

ویژگی روغن صنعتی مرغوب سنبه زنی

مواد فعالی که، در روغن صنعتی مرغوب سنبه وجود دارد می‌تواند، با سطوح تازه‌ای که بر اثر تراشکاری و لایه برداری به‌وجود آمده‌اند، واکنش نشان داده و از چسبیدن قطعات و ابزار کار به سطح جلوگیری می‌کند. بنابر آزمایش‌هایی که برروی این روانکار صنعتی انجام گرفته، مشخص شده این ویژگی‌ها به دلیل موارد زیر در روغن، بسیار مؤثر شده‌اند:

  • افزایش واکنش پذیری مواد فعال موجود در روغن صنعتی با سطوح فلزی
  • کاهش استحکام برشی لایه واکنش دهنده، که کمتر از استحکام فلز اصلی می‌باشد.
  • افزایش اثر و نفوذ مواد فعال موجود در روغن، مانند وزن مولوکولی کمتر و فشار بخار بیشتر

در تمامی روانکارها صنعتی، از جمله روغن سنبه زنی، نمی‌توان دو خاصیت خنک کاری و روانکاری را از هم جدا کرد. تغییراتی که در ویژگی‌های مواد به‌وجود می‌آید، تا حد زیادی بستگی به اثرات ناشی از اصطکاک دارد. اثر خنک کنندگی این روغن صنعتی، کاملاً بستگی به ظرفیت گرمایی و ضریب انتقال گرما دارد. از طرف دیگر شرایط جریان روغن هم، نقش اساسی در مراحل خنک کاری دارد. این موارد از ویژگی‌های اصلی هستند، که لزوم استفاده از روانکار صنعتی را، برای سنبه زنی نشان می‌دهد.

بررسی روش‌های روغن کاری سنبه

 

بهترین روغن سنبه زنی با آموزش روغن کاری

بهترین روغن سنبه زنی با آموزش روغن کاری

برای روانکاری قطعات و دستگاه‌های سنبه زنی، با توجه به نوع و اندازه دستگاه از روش‌های متداولی، مانند اسپری کردن روغن صنعتی، قلمو زدن، چکاندن و.. استفاده می‌شود. اما به شکل ایده آل لازم است، که  جریانی طولانی و مداوم از روانکار صنعتی، با فشار و حجمی مناسب در محل تماس قطعات برش وجود داشته باشد، تا دستگاه مدام از خاصیت روغن سنبه بهره مند شود، که نتایج زیر را برای آن در بر خواهد داشت:

  • جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی تجهیزات و قطعاتی که در ابزارهای سنبه زنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • افزایش عمر ابزار برش به واسطه روانکاری لبه قطعه کار و ابزارهای برش و کاستن از میزان جوش‌های نقطعه‌ای که ایجاد می‌شود.
  • حفظ دما قطعه و دستگاه در حین کار، که برای ایجاد نقاط برش دقیق این امر بسیار اهمیت پیدا می‌کند.
  • باید برای حفظ سلامت افرادی که با دستگاه کار می‌کنند و برای حفظ ایمنی آنها ترکیبات موجود در روغن سنبه زنی در اکثر موارد باید بدون قارچ و باکتری بوده و غیر سمی باشد.

خرید روغن صنعتی با کیفیت

مراکز زیادی در عرضه و فروش، انواع روانکارهای صنعتی مشغول به فعالیت هستند، ولی متأسفانه اینکه آیا واقعاً معتبر و قابل اعتماد باشند موردی است، که ذهن افراد را درگیر می‌کند. ممکن است امروز در جایی، روغن خود را تهیه کنیم و چند ماه بعد ببینیم، که اثری فروشنده و مکان فروش روغن نیست، و به دلایل مختلفی کار خود را تغییر داده‌اند، بنابراین چنین مراکز برای خرید روغن‌های صنعتی قابل اعتماد نیستند. مجموعه کینی اویل؛ با داشتن چندین دهه سابقه کاری توانسته است، به عنوان یک مرکز فروش روغن صنعتی در تهران شناخته شود.

این مجموعه در طول این سال‌ها، روانکارهای صنعتی زیادی را، برای مشتریان مختلفی در سراسر ایران فرستاده، که خوشبختانه اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است. شما می‌توانید انواع روغن صنعتی جامد، مایع و گاز و نیز روغن سنبه زنی مرغوب و با کیفیت را، با اطمینان از کیفیت آن از کینی اویل تهیه نمایید. بیشتر محصولات صنعتی به همراه قیمت‌های آنها، در وب سایت موجود هستند، که می‌توانید از آنها دیدن فرمایید. در صورت تمایل با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت، با کارشناسان ما در این مجموعه تماس گرفته و سفارش خرید خود را انجام دهید.

همه سفارش‌ها در صورت موجود بودن در انبارها، در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه، برای مشتریان در سراسر ایران ارسال خواهد شد. کینی اویل، همواره سعی کرده که روغن‌های صنعتی خود را برای حفظ خواص و کیفیت آنها در بهترین شرایط، نگه‌داری کرده تا به دست مشتریان برساند. ما با ارسال محصولات مرغوب با قیمتی منصفانه، از مشتریان خود حمایت می‌کنیم؛  شما نیز با اعتماد به مجموعه صنعتی کینی اویل، بزرگترین حمایت را از ما خواهید کرد.



بیشتر بخوانید:

۷ کاربرد روانکار صنعتی در کارخانه ذوب آهن

تاثیر روغن صنعتی در کاهش اصطکاک چرخ دنده ها

بهترین روانکار زنجیر و سیم بکسل

روغن صنعتی با کیفیت

قیمت روانکار

روغن صنعتی کینی اویل

خرید روغن صنعتی



 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*