-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
خرید روغن حرارتی با کیفیت مرغوب و ارزان

خرید روغن های حرارتی با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان

خرید روغن حرارتی با کیفیت مرغوب و ارزان

راهنمای خرید روغن حرارتی با کیفیت مرغوب و ارزان از طریق سایت کینی اویل و تماس با کارشناسان این مجموعه، در صنعت امروز، فرآیندهای زیادی وجود دارد که در آن‌ها ورود گرما از طریق یک سیستم مستقیم امکان پذیر نیست و باید با استفاده از سیستم‌های گرمایش روغن حرارتی انجام شود. این امر زمانی اتفاق می‌افتد که ماده‌ای که باید گرم شود قابل اشتعال است، هنگامی که ممکن است تجزیه حرارتی آن ایجاد شود یا تعداد نقاط مصرف قابل توجه باشد، یا در صورت لزوم به گرم شدن یکنواخت در دمای بالا برسیم. ماده‌ه‎ای که قرار است به عنوان حامل گرما استفاده شود در ابتدا باید شرایط این را داشته باشد: ارزان و در دسترس باشید، پایداری حرارتی خوب، نوسان کم، خواص خوب انتقال حرارت، نقطه انجماد پایین و ویسکوزیته پایین

روغن‌های حرارتی چیست؟

روغن‌های حرارتی مایعاتی هستند که برای انتقال گرما از مکانی به مکان دیگر استفاده می‌شوند. روغن با استفاده از هر گونه مشعل یا روش مقاومتی گرم می‌شود و از طریق یک سیستم انتقال حرارت برای استفاده از این انرژی در نقاط دور از منبع حرارت عبور می‌کند.

فرمولاسیون روغن حرارتی

روغن‌ صنعتی محصولاتی هستند که از نفت به دست می‌آیند. پسماند باقی مانده پس از به دست آوردن گازها و سایر محصولات، بار دیگر در دمای بالاتر و در خلاء تقطیر می‌شود. این باعث ایجاد پایه‌های معدنی می‌شود که روغن‌ها با آن تولید می‌شوند. این روغن‌ها با افزودن یا حذف ترکیبات تصفیه می‌شوند و در نتیجه ویژگی‌های ویسکوزیته، نقطه انجماد و دمای کارکرد را تغییر می‌دهند.

روغن صنعتی ارزان در تهران

بسته به پایه، روغن‌ها ممکن است معدنی یا مصنوعی باشند. پایه‌های مواد معدنی مستقیماً با تقطیر نفت با تغییرات جزئی تولید می‌شوند. روغن‌های حرارتی مصنوعی با پایه‌هایی تولید می‌شوند که بعداً تحت تغییرات فیزیکی، شیمیایی قرار می‌گیرند. روغن‌های نیمه مصنوعی نیز وجود دارند که ترکیبی از هر دو هستند. برای تهیه انواع گریس و روغن صنعتی با ارزان‌ترین قیمت همین حالا با فروشگاه کینی اویل تماس بگیرید. یا از طریق مراجعه به سایت کینی اویل هر نوع محصولی که مورد نیازتان است را سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل به دست شما برسد.

مشخصات روغن‌های حرارتی

 

خرید روغن حرارتی با کیفیت مرغوب و ارزان

خرید روغن حرارتی با کیفیت مرغوب و ارزان

ثبات: از ویژگی‌های اصلی روغن‌های حرارتی ثبات است. روغن‌ها باید در پارامترهای تعیین شده توسط سازنده پایدار باشند و نباید در ترکیب آن‌ها به دلیل گرما یا کاری که باید تحت آن قرار گیرند تغییراتی ایجاد شود. روغن‌هایی که پایدار نیستند گازها و ضایعات نامحلول تولید می‌کنند که به سیستم آسیب می‌رساند.

اکسیداسیون: روغن‌ها باید در برابر اکسیداسیون مقاوم باشند. این امر با افزایش دما سریعتر اتفاق می‌افتد و باعث افزایش ویسکوزیته و کاهش اثربخشی انتقال حرارت می‌شود.

ضریب انتقال: روغن‌ها باید دارای ضریب انتقال بالا باشند. هرچه ضریب بالاتر باشد، کارایی بیشتر است.

عمر مفید: عمر مفید روغن‌ها مطابق با استفاده صحیح و طراحی مناسب سیستم، علاوه بر نگهداری و نظارت بر ویژگی‌های روغن‌هایی که با استفاده از بین می‌روند، افزایش می‌یابد.

موارد استفاده روغن‌های حرارتی

روغن‌ها در فرآیندهایی که نیاز به دمای بالا و فشارهای پایین دارند مورد استفاده قرار می گیرند. آن‌ها می توانند در فرایندهایی که نیاز به گرمایش و سرمایش دارند با استفاده از تجهیزات مشابه، جایگزین ترکیبات آب و گلیکول در این عملکرد شوند. برای اطلاع از بهترین روغن‌های حرارتی معدنی با بهترین قیمت به سایت کینی اویل مراجعه کنید. به کارشناسان ما اجازه دهید تا بهترین راه حل و بهترین محصول را برای فرآیندهای شما راهنمایی کنند.

بخار در مقابل روغن حرارتی

 

خرید روغن حرارتی با کیفیت مرغوب و ارزان

خرید روغن حرارتی با کیفیت مرغوب و ارزان

در جایی که گرمایش مستقیم یک فرآیند عملاً غیر ممکن است، یک وسیله انتقال حرارت مورد نیاز است. بخار اولین گزینه برای انتقال حرارت بود. مزایای بخار در دسترس بودن، کم هزینه بودن آب، بدون مسائل زیست محیطی بود. انتقال حرارت موثر توسط بخار از گرمای نهان استفاده می‌کند. فشار اشباع دمایی را که در آن انتقال حرارت انجام می‌شود تعیین می‌کند. برای به دست آوردن دمای بالاتر فشارها باید بیشتر باشند. برای دمای ۳۵۰ درجه سانتی گراد، به فشار ۱۸۰ بار نیاز دارید. این امر به ضخامت بیشتری برای لوله‌های مبدل حرارتی نیاز دارد. این باعث افزایش وزن و تنش‌های حرارتی می‌شود و به تکنیک‌های ساخت خاصی نیاز دارد. همه این‌ها باعث افزایش هزینه می‌شود.

روغن حرارتی با کیفیت با قیمت ارزان

عامل انتقال حرارت با مطلوب‌ترین خواص حرارتی آب است زیرا می‌تواند مقدار زیادی گرما را تا فشار ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد بدون فشار منتقل کند و قیمت خود محصول بالا نیست و به راحتی در دسترس است. البته مشکلات خوردگی، نگهداری و تصفیه آب هم وجود دارد. این‌ها بدین معناست که استفاده از سیستم گرمایش غیر مستقیم بخار در حال حاضر به شدت در حال کاهش است. با سیستم‌های گرمایش روغن حرارتی، می‌توان با فشارهای بسیار کم، در محدوده دمایی تا ۳۵۰ درجه سانتی‌گراد کار کرد. مشکلات خوردگی وجود ندارد و خطر کم آن‌ها باعث می‌شود که دیگ‌های بخار را در خود کارخانه‌ها بدون محل قرارگیری دیگ‌های بخار و بدون نیاز به مهندسی عمران ویژه قرار داد.

از طرف دیگر، از آنجا که همیشه در فاز مایع کار می‌کنند، بدون تغییر حالت در طول فرایند، صرفه جویی قابل توجهی در مقایسه با مدار بخار سنتی و معمولی به همراه دارد. بسته به منشاء و ویژگی‎های آن‌ها، ممکن است بین سیالات حرارتی مصنوعی و معدنی تفاوت باشد. گروه اول از روغن تشکیل شده است که به منظور دستیابی به بهبود خواص خاص، به آن افزوده شده است. روغن‌های معدنی حرارتی ترکیبی از هیدروکربن‌ها هستند که به آن‌ها افزوده شده است، تفاوت اساسی بین دو گروه محدوده دمای کار است که در روغن‌های حرارتی مصنوعی بیشتر است. سیستم‌های گرمایش روغن حرارتی از نظر مفهومی بسیار ساده هستند و به طور ناگهانی در همه بخش‌ها و فرآیندهای صنعتی برجسته شده‌اند.

مزایای استفاده از روغن حرارتی

استفاده‌های صنعتی از سیستم روغن حرارتی مزایای زیادی دارد:

بهره‌وری انرژی بیشتر: آن‌ها امکان استفاده از سیستم‌های کنترل حرارت پیشرفته را فراهم می‌کنند

پس انداز اقتصادی: انعطاف پذیری بیشتر و سازگاری با نیازهای دقیق و خاص هر فعالیت صنعتی.

فناوری سیال حرارتی می‌تواند با دماهای بسیار بالا کار کند، بدون این که برای حفظ آن درجه حرارت نیاز به فشارهای کاری بالا باشد. روغن حرارتی در مقایسه با سایر سیستم‌های حرارتی از خطرات خوردگی جلوگیری می‌کند و گزینه‌های مختلف عملکرد خودکار را ارائه می‌دهد که می‌تواند در دستیابی به کارایی مطلوب سیستم گرمایش کمک کند، حداقل هزینه و سطوح ایمنی بالا را برای فعالیت شما فراهم می‌کند. این بدان معناست که روغن حرارتی مزایا و مزایای زیادی از نظر کارایی و ایمنی نسبت به سایر سیستم‌های گرمایش دارد.

کینی اویل یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های مشاور، تهیه و عرضه مستقیم انواع فرآوردهای نفتی، روغن صنعتی و گریس‌های صنعتی با برندهای معتبر داخلی  است. برای خرید انواع روغن‌های حرارتی با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و محصول مورد نیاز خود را با کمترین قیمت و با تضمین کیفیت سفارش دهید.



بیشتر بخوانید:

کاربرد روغن صنعتی در کشتی سازی

تفاوت روغن صنعتی و روغن ماشین

روغن صنعتی یا گریس صنعتی کدام بهتر است؟

کاربردهای روغن پایه معدنی سنتزی



 

دیدگاه ها (1)

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*