-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
روغن حفاری تونل 

روغن حفاری تونل | روغن زنجیر با کیفیت مطلوب

روغن حفاری تونل 

دستگاه‌های حفاری تونل، بسیار پرهزینه بوده و نیاز به نگه‌داری و محافظت دارند. روانکاری این دستگاه‌ها و به‌کار بردن روغن حفاری تونل مرغوب، که بتواند نیاز این ماشین‌آلات را برآورده کند، بسیار با اهمیت است. روغن صنعتی مخصوص دستگاه‌های حفاری، باید تجدید پذیر بوده و در برابر شستشو مقاومت بالایی داشته باشند. در ادامه بحث درباره روغن حفاری و روغن زنجیر با کیفیت، مطالبی را برای شما بیان می‌کنیم و یک مرکز خرید روغن صنعتی مرغوب، به نام کینی اویل به شما معرفی کرده، تا با خیالی آسوده روانکار مورد نیاز خود را، از این مجموعه معتبر و خوشنام خریداری کنید.

کارکرد دستگاه حفاری

انجام کارهای حفاری، برای توسعه منابع آب زیرزمینی مانند آب کشاورزی، آب خانگی و آب صنعتی استفاده می‌شود. این وسیله برای اکتشافات هیدروژئولوژیکی (اکتشاف سفره آب زیرزمینی) ، حفاری پایه پل و مهندسی ساخت و ساز مناسب است. ساختار دستگاه حفاری، بستگی به نوع وسیله نقلیه و نوع عقب خودروی دارد، که به‌وسیله آن دستگاه حفاری می‌تواند کار خود را انجام دهد.

روش‌های روغن کاری دستگاه حفاری

 

روغن حفاری تونل 

روغن حفاری تونل

طناب‌های سیم بورد، چرخ دنده باز، چرخ دستی، بالاب قرقره و سایر قطعات دستگاه حفاری همه به‌صورت دستی روغن کاری شده و پر از روغن صنعتی هستند. روغن کاری دستی روشی ساده برای روانکاری است، که دارای فنجان روغن، اسلحه روغن، اسکرابر و برس است.

کاربردهای که روغن صنعتی برای دستگاه حفاری تونل دارد

روانکاری قطعات این دستگاه، مانع از تماس مستقیم سطح فلز و قطعات با یکدیگر شده و فرسودگی و اصطکاک آنها را کاهش می‌دهد. این روانکار صنعتی، سبب خنک شدن دستگاه حفاری شده و گرمای داخل آن را از بین می‌برد. عملیات حفاری که در فضای باز ماشین‌آلات انجام می‌شود، در بعضی از مواقع در معرض باد و باران است، که با پوشش یک لایه روغن صنعتی بر روی قطعات، سبب طول عمر آنها و جلوگیری از زنگ زدگی می‌شود. به‌طور کلی، کلیه اقداماتی که برای کاهش سایش و اصطکاک سطوح و قطعات دستگاه حفاری تونل به‌کار می‌رود،  عملیات روغن کاری است، که از جمله مهم‌ترین خواصی که به روغن حفاری تونل افزوده می‌شود شامل:

  • کنترل میزان خوردگی و مانع شدن از زنگ زدگی سطوح
  • مقاومت زیاد در برابر اکسیداسیون
  • جلوگیری از کاهش گرانروی روغن در دماهای بالا
  • مانع از سایش و اصطکاک و سعی در به حداقل رساندن آنها
  • پایین آوردن نقطه ریزش
  • کنترل آلودگی روغن به‌وسیله محصولات جانبی، مانند ذرات معلق ناشی از سایش و آتش سوزی
  • مانع از تشکیل کف

اهمیت استفاده از روغن صنعتی مرغوب

برای حفاری تونل، که افزودنی‌های متفاوتی به‌منظور بالا بردن کیفیت روانکار صنعتی، به روغن پایه افزوده می‌شود، تا خواص کاربردی آن را افزایش دهد. میزان اضافه کردن این مواد افزودنی، در روانکارهای مختلف متفاوت است. باید توجه داشت، در مواردی ممکن است، این افزودنی‌ها اثر یکدیگر را بیشتر کنند و در مواردی هم امکان دارد، بر خلاف یکدیگر عمل کنند. کارایی یک روغن پایه با کیفیت، به‌میزان زیادی بستگی به موادی دارد، که به آن افزوده می‌شود. روغن صنعتی، با داشتن مقدار متعادلی از این مواد افزوده شده، کارایی بسیار بهتر و مطلوب‌تری خواهد داشت. این مورد جزء اسرار هر کارخانه تولیدی روغن صنعتی به حساب می‌آید، که تعیین کننده کیفیت روانکار است.

تهیه روغن صنعتی مرغوب برای حفاری تونل

کینی اویل یکی از مراکز فروش انواع روغن صنعتی است، که دارای سال‌ها تجربه در عرصه فروش در این زمینه می‌باشد. سال‌هاست صنعتگران زیادی روانکار مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه می‌کنند.شما می‌توانید بهترین و مرغوب‌ترین روغن حفاری تونل را از این مجموعه تهیه کنید.

زنجیرهای صنعتی

امروزه زنجیرهای صنعتی، در مراکز زیادی با داشتن استانداردهای قابل قبول و با داشتن تحمل بار زیاد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این زنجیرها برای افزایش طول عمر آنها، باید طی یک برنامه تنظیم شده و منظم، روانکاری شوند. در صورتی که زنجیر صنعتی در کارخانه‌های ذوب آهن و فولاد از آن استفاده شود، به‌کار بردن گریس نسوز به عنوان یک روانکار ایده آل، به دلیل تحمل گرمای بالا توصیه می‌شود.

روغن زنجیر صنعتی

روانکار صنعتی برای زنجیر، موجب عملکرد صحیح آن و سالم ماندن زنجیر می‌شود. این روغن صنعتی به عنوان یک روغن مخصوص، برای روانکاری سیستم‌های صنعتی و قطعات متحرک استفاده می‌شود. البته از روغن‌های صنعتی دیگری هم می‌توان، برای زنجیرها استفاده کرد، ولی مسلماً عملکرد آنها مشابه روغن مخصوص زنجیر نیست.

ویژگی‌های روغن زنجیر

 

روغن حفاری تونل 

روغن حفاری تونل

داشتن مقاومت دمایی بالا، از ویژگی اصلی روغن صنعتی زنجیر است. این روانکار با توجه به کیفیتی که دارد، می‌تواند دماهای مختلفی را تحمل کند. در موارد مختلفی مثل کوره‌های و نقاله‌ها، از روغن صنعتی زنجیر استفاده می‌شود و همین سبب کاربرد آن در صنایع ذوب آهن شده است. این روغن دارای درصد پایینی از اکسید پذیری است، و در برابر انواع اکسیداسیون مقاومت خوبی دارد. این نوع از روانکار صنعتی، به دلیل داشتن کیفیتی بالا در مقایسه با سایر روانکارها، به عنوان یک ماده ضد سایش شناخته می‌شود. علاوه بر تحمل دمای بالا در این نوع از روغن، مقدار بسیار کمی کربن وجود دارد، که در تونل‌های پخت و کوره‌های کوچک و بزرگ هم از آن استفاده می‌شود. به‌طور کلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های روغن زنجیر شامل:

  • داشتن خواص ضد سایش
  • پایداری اکسیداسیون زیاد
  • مقاومت و پایداری حرارتی بالا
  • خاصیت چسبندگی بسیار عالی
  • پایداری شیمیایی
  • نقطه اشتعال بالا و تبخیر کم
  • افزایش فواصل روغن گیری
  • کاهش مصرف روغن

کاربردهای روغن زنجیر صنعتی

روغن زنجیر، با داشتن کاربردهای متفاوتی در صنعت، برای بسیاری تجهیزات ماشین‌آلات و کارخانه‌ها برای یاتاقان‌ها استفاده می‌شود. این روانکارها سبب حرکت نقاله‌ها شده و باعث می‌شود، که زنجیر در دمای بالا بتواند کار خود را انجام دهد. این روغن در در کوره‌های پخت، برای انواع مختلف زنجیر کاربرد دارد. همچنین در صنایع شیمیایی، که احتمال اکسیداسیون و خوردگی زنجیر هست، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید روانکار و روغن صنعتی مرغوب

کینی اویل، به عنوان یک مرکز معتبر، در عرصه فروش انواع روانکار جامد، مایع و گاز است. این مجموعه در طول بیش از سی سال سابقه درخشان کاری خود توانسته است، بهترین روغن و روانکار را برای مشتریان خود تهیه کند و اعتماد آنها را جلب نماید. کینی اویل توانسته است، انواع روانکارها را همچون روانکار چرخ دنده، روغن حفاری تونل، روغن زنجیر و.. که دارای بهترین کیفیت هستند، را در طول این سال‌ها عرضه کند. این مجموعه صنعتی، همه روغن صنعتی خود را به‌طور مستقیم و بدون واسطه، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و همین سبب شده تا قیمت این محصولات در مقایسه با روغن‌های مشابه در بازار بسیار منصفانه‌تر باشد. همه روانکارهای صنعتی  کینی اویل، همراه با قیمت آنها در وب سایت موجود هستند، که در صورت تمایل می‌توانید، با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را درباره قیمت‌ها کسب کنید.



مقالات مرتبط:

بهترین روغن سنبه زنی با آموزش روغن کاری

اهمیت روغن کاری در سیستم های صنعت سیمان

ویژگی های روغن قالب بندی مرغوب

بهترین روانکار زنجیر و سیم بکسل

روغن خیس کننده برای سطح فیلترهای هوا

خرید انواع روغن صنعتی مرغوب

خرید روغن صنعتی بی واسطه و با کیفیت

روغن صنعتی با کیفیت



 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*