-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
High quality industrial oil

روغن صنعتی مرغوب را بشناسید | کینی اویل

روغن صنعتی مرغوب را بشناسید 

برای اینکه بتوانید، بهترین استفاده را از روانکارها را ببرید، باید روغن صنعتی مرغوب را بشناسید. روغن صنعتی، انواع بسیار متنوعی دارد، که هر کدام کارکردهای مخصوص به خود را دارند. در نظر اکثر مردم، همه روانکارها یک ماده جلوه می‌کنند و تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد. شاید به این علت باشد که همه روغن‌های صنعتی، دارای یک ماده مشترک به نام روغن پایه هستند. امروزه روغن های صنعتی، علاوه بر روانسازی در دستگاه و ماشین‌آلات، دارای نقش‌های دیگری نیز هستند. صنعتگران با داشتن اطلاعات کافی در زمینه شناخت انواع روغن های صنعتی موجب می‌شود، بهترین استفاده را از این محصولات صنعتی ببرند.

متأسفانه در چندسال اخیر، به‌دلایل مختلفی همچون تحریم و.. روانکارهای صنعتی زیادی با عنوان شرکت‌های معتبر خارجی وارد بازار شده است. اما در اصل این روغن‌ها تقلبی بوده و کیفیت پایینی دارند. زیرا عملاً هیچ روغن صنعتی خارجی مرغوبی، به ایران وارد نمی‌شود. خوشبختانه روغن‌های تولید شده در داخل کشور به‌دلیل کیفیت بالایی که دارند می‌توانند با روانکارهای خارجی رقابت کنند.

مجموعه کینی اویل؛ با داشتن چندین دهه تجربه در عرضه انواع روانکارهای صنعتی توانسته است، بهترین و مرغوب‌ترین روغن را در اختیار مشتریان خود قراردهد. شرکت‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌های زیادی هستند که سال‌هاست روغن صنعتی مورد نیاز خود را از این مجموعه معتبر تهیه می‌کنند. کینی اویل، در این بحث شما را به دانستنی‌هایی درباره روغن صنعتی با کیفیت دعوت می‌کند.

 تعریف و بررسی روغن صنعتی

روانکارهای صنعتی، طیف گسترده‌ای از انواع روغن‌ها را شامل شده، که کاملاً اختصاصی برای مصارف صنعتی از آن استفاده می‌شود. روانکار صنعتی براساس کاربرد آن و خواص فیزیکی شیمیایی که دارد در انواع مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد. به‌طور کلی روغن های صنعتی، از دو ماده اصلی به نام روغن پایه و مواد افزودنی تولید می‌شوند. روغن پایه، که از پالایش نفت خام به‌دست می‌آید، با افزودن موادی به این روغن، موجب افزایش خواص فیزیکی، شیمیایی و کارایی آن می‌شود.

تقسیم‌بندی انواع روغن های صنعتی

 

روغن صنعتی مرغوب را بشناسید

روغن صنعتی مرغوب را بشناسید

روانکارهای صنعتی دارای انواع زیادی هستند و با عنوان‌های شیمیایی مختلفی شناخته می‌شوند، که شامل روغن هیدرولیک، روغن کمپرسور، روغن چرخ دنده، روغن گیربکس، روغن توربین، روغن ماشین کاری و…. است.

اما در یک تقسیم‌بندی ساده‌تر، اگر بخواهیم روانکارها را براساس عملکرد و کارکرد آن‌ها طبقه‌بندی کنیم شامل:

  • روغن گردشی و هیدرولیک
  • روغن موتور صنعتی
  • روغن‌های سیستم انتقال نیرو
  • روغن دنده صنعتی
  • روغن کمپرسور
  • روغن توربین
  • روغن‌های عملیات فلزکاری
  • روغن ترانسفورماتور
  • روغن‌های عملیات حرارتی
  • روغن‌های نساجی
  • روغن انتقال حرارت
  • روغن‌های سیستم انتقال نیرو
  • انواع روغن‌های فرآیند
  • انواع گریس‌ها
  • انواع ضدیخ

روغن صنعتی دارای چه کاربردها و مزایایی در صنعت است؟

امروزه روانکارهای صنعتی، به‌دلیل وجود نیروهای متخصص و حرفه‌ای در تولید آن، پیشرفت چشمگیری داشته‌ و دنیای صنعت را به سمتی سوق داده‌اند که با مصرف کم از روغن صنعتی، بیشترین استفاده را از این روانسازها در قطعات و ماشین‌آلات خود می‌برند. یکی دیگر از فاکتورهای مهم و اصلی، که مزیتی برای روغن صنعتی محسوب می‌شود، دسترسی راحت به این محصول صنعتی با قیمتی بسیار مناسب است. بنابراین روانکارهای صنعتی با کیفیتی هستند، که به راحتی می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد که دارای ویژگی‌هایی مانند:

  • برش کاری آسان و صحیح
  • انتقال حرارت، نیرو و گرمای جذب شده به خارج از دستگاه
  • تراشکاری آسان و سریع
  • قیمت مناسب و به صرفه محصول صنعتی
  • کاستن از میزان تولید گرما و مصرف انرژی
  • کاهش ساییدگی‌های مکانیکی
  • محافظت از سطوح در برابر مواد خورنده
  • انتقال ذرات آلاینده به فیلترها و جدا کننده‌ها

ویژگی‌های یک روغن صنعتی مرغوب

 

روغن صنعتی مرغوب را بشناسید

روغن صنعتی مرغوب را بشناسید

روغن‌ های صنعتی، با داشتن ویژگی‌های منحصر بفرد خود دارای نقش مهمی در صنایع هستند. روانکارها در سطح وسیعی از صنعت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و به‌میزان زیادی از قطعات دستگاه و ماشین‌آلات محافظت می‌کنند. ماشین‌آلات و صنایع، ایمنی خود را از روغن صنعتی می‌گیرند. عوامل مختلفی در کیفیت و مرغوب بودن روغن صنعتی  نقش دارند.

علاوه بر کیفیت روغن پایه و مواد افزودنی که به آن اضافه می‌شود، شرایط نگه‌داری روغن هم می‌تواند در حفظ کیفیت آن بسیار مؤثر باشد. این محصولات صنعتی را باید در محیط های سر پوشیده  و به دور از تابش نور مستقیم آفتاب بوده و از رطوبت، برف و باران هم محفوظ باشد. وجود چنین عواملی، موجب کاهش طول عمر روغن صنعتی و از بین رفتن خواص آن می‌شود.

نگه‌داری روغن صنعتی، در محدوده دمایی ۲۰ درجه سانتی‌گراد در حفظ کیفیت آن کمک زیادی می‌کند. علاوه بر نکاتی‌ که در مورد شرایط نگه‌داری روغن صنعتی گفته شد، یکی دیگر از مواردی که در طول عمر روانکار مؤثر است، تشخیص دقیق زمان تعویض آن در دستگاه و قطعه است. این امر شامل بررسی عدد بازی و اسیدی روانکار است، که به‌وسیله آن می‌توان برنامه‌ریزی تعویض روغن صنعتی را انجام داد.

استفاده از روانساز با کیفیت و مرغوب به‌اندازه‌ای اهمیت دارد که روغن بی‌کیفیت می‌تواند موجب خرابی دستگاه شود. در صورتی‌که در تعویض روغن سهل‌انگاری شود روغن صنعتی عملاً خاصیت خود را از دست داده است و این امر اصطکاک میان قطعات را بیشتر می‌کند و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به دستگاه وارد می‌نماید.

کینی اویل، تمامی روغن های صنعتی با کیفیت خود را، در بهترین شرایط نگهداری می‌کند. این مجموعه با در نظر داشتن استاندارهای نگهداری از روغن صنعتی، همواره سفارشات مشتریان را به بهترین نحو برای آنان به هر نقطه‌ای از کشور ارسال می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت ما، از تمامی محصولات صنعتی این مجموعه همراه با قیمت آن‌ها دیدن کنید. از طریق تماس با کارشناسان ما، با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت (۰۲۱۶۶۶۰۲۸۹۶،۰۹۳۵۱۶۸۸۴۸۷،۰۹۹۲۸۳۸۸۶۳۹)، این امکان فراهم شده که اطلاعات بیشتری را در مورد انواع روغن های صنعتی کینی اویل کسب کنید.

نحوه استفاده از روغن صنعتی

برای هر دستگاه باید با توجه به کارکرد آن، از روانکار مناسب با قطعات همان دستگاه استفاده کرد. برای این منظور، باید با توجه به دفترچه راهنما و توصیه سازندگان آن، روغن صنعتی مناسب را به‌کار برد. نباید سرخود، نوع روغن را عوض کرد و یا روغن‌ها را با یکدیگر مخلوط کرد. باید گرانروی روغن صنعتی مناسب با شرایط آب و هوایی باشد، که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روغن صنعتی جامد را نمی‌توان به‌جای روغن صنعتی مایع استفاده کرد و یا بالعکس، زیرا در این شرایط روغن عملاً کارایی خود را از دست خواهد داد. در زمان تعویض روغن صنعتی، توجه داشته باشید که روغن کاملاً از دستگاه خارج شود. برای روانکارهای جامد سعی کنید، سطح قطعه را از وجود روانکار قبلی پاک کرده و سپس روانکار جدید را جایگزین کنید. عمر روانسازهای جامد یا گریس، نسبت به روانکارهای مایع بیشتر است، در بعضی از موارد هم با عمر قطعه یکی می‌شود. هیچ‌گاه برای کم کردن غلظت  گریس، از روانکار مایع استفاده نکنید، زیرا این کار عملاً بی‌فایده خواهد بود.

روانکارها از مهم‌ترین مواد برای به حرکت درآوردن چرخ‌های صنعت هستند. روانسازها با کاهش اصطکاک میان سطوحی که در تماس با یکدیگر هستند، سبب کاهش تولید گرما نیز می‌شوند. روغن صنعتی، با جدا نگه داشتن سطوح از یکدیگر به عنوان یک ماده خنک کننده عمل می‌کنند و از سطوح محافظت می‌‌نمایند. روغن های صنعتی مرغوب و با کیفیت این اطمینان را به صنعت گران می‌دهند، که ماشین‎ آلات به خوبی کار می‌کنند. سعی کنید به مراکز معتبر برای خرید روغن صنعتی مراجعه کنید. مجموعه کینی اویل؛ با داشتن بیش از ۳۰ سال تجربه درخشان کاری، این تضمین را به مشتریان خود می‌دهد، که محصولی مرغوب و با کیفیت را در اختیار آن‌ها قرارداده است.



مقالات مرتبط:

خرید روغن صنعتی بی واسطه و با کیفیت

خرید انواع روغن صنعتی مرغوب

روغن صنعتی باکیفیت



 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*