-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
روغن صنعتی کینی اویل

روغن صنعتی کینی اویل

روغن صنعتی کینی اویل

روغن صنعتی کینی اویل که بر اساس سال‌ها تجربه و داشتن تخصص و تبحر در تهیه و تولید و توزیع روغن‌های صنعتی نیاز بازار به روغن‌های صنعتی را پوشش داده و تاحدامکان آن را برطرف نموده است. مجموعه کینی اویل جزء فعال‌ترین مجموعه و در واقع میدان‌دار تهیه و تولید انواع گریس‌ها و روغن‌های صنعتی بر پایه کلسیم سولفونات، کلسیم لیتیوم گرافیت و…است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت معتبر و معروف به طور اجمالی به معرفی محصولات روغن‌های صنعتی آن خواهیم پرداخت.

تعریف روغن‌های صنعتی:

روانسازها یا همان روان کننده‌ها که روغن صنعتی نامیده می‌شوند به شکل ارگانیک و برای کاستن از اصطکاک در میان سطوحی که در تماس متقابل با هم قرار دارند و به دلیل گرمای ایجاد شده از تماس حرکت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. روغن‌های صنعتی علاوه برداشتن خاصیت روانکاری، حمل ذرات خارجی، گرم کردن و یا در مواردی سرد نمودن سطوح را نیز انجام می‌دهند.

کاربرد روغن‌های صنعتی:

هم‌زمان با صنعتی شدن کشورهای مختلف و پیشرفت روزافزون صنایع روغن‌های صنعتی با کیفیت و مقاومت بیشتر وارد عرصه صنعت شد. ابتدای کار سعی می‌شد علاوه بر تصفیه خوب و مناسب روغن با افزودن مواد افزودنی مناسب و متنوعی روغن‌های صنعتی با طول عمر زیاد و کیفیت بالاتر تولید نمایند. با پیشرفت تکنولوژی و تولید شدن دستگاه‌های صنعتی متنوعی بیش‌ازپیش نیاز به روغن‌های متنوع همراه با خصوصیات متفاوت و منحصربه‌فردی بیش‌ازپیش آشکار می‌شد. روغن‌های صنعتی جدید که تولید شده از طریق فعل‌وانفعالات شیمیایی بسیار پیچیده‌ای تولید می‌شوند که کاربردهای مخصوص به خود را دارند و قادر به تحمل درجه حرارت‌های بالا و در مواردی بسیار پایین و تحمل رنج فراوانی از فشارها هستند. روغن‌های صنعتی علاوه بر چرخ دنده‌ها و ماشین‌آلات برای استفاده در موارد دیگری کاربرد دارند. کاربردهای روغن صنعتی در جلو‌گیری از چسبیدن مواد اولیه و تولیدات صنعتی و به‌کارگیری آن‌ها به‌عنوان روغن‌های چرب در محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. روغن‌های صنعتی عملکرد مفید یک مکانیزم و کاهش اصطکاک بسیار کمک می‌کنند. با خرید روغن‌صنعتی کینی اویل، با خرید یک محصول مرغوب و با کیفیت به چندین منظور دست پیدا کنید.روغن صنعتی کینی اویل به‌دلیل کارایی و کیفیت عالی و قیمت مناسب نسبت به سایر قیمت‌ها مورد استقبال فراوان در طول سال‌ها فعالیت قرار گرفته است.

معرفی روغن‌های صنعتی تهیه شده در کینی اویل

 

روغن صنعتی کینی اویل

روغن صنعتی کینی اویل

 

روغن‌های صنعتی مایع در سیستم‌های هیدرولیکی مورداستفاده قرار می‌گیرند در سیستم‌های هیدرولیکی به حرکت در آمدن قطعات یک ماشین به دلیل فشار بالای روغن است. از مهم‌ترین روغن‌های صنعتی در میان صنعتگران که جزء روغن‌های محبوب محسوب می‌شوند و می‌توان به بهترین شکل ممکن در کینی اویل تهیه کرد شامل موارد زیر است:

  • روغن توربین
  • روانکارهای عملیات ماشین کاری و برش کاری
  • روغن دنده صنعتی
  • روغن‌های انتقال حرارت
  • روغن گردشی و هیدرولیک
  • روغن ماشین‌آلات سنگین
  • روغن ترانسفورمر
  • روغن صنعتی‌های محافظ
  • روغن صنعتی‌های کمپرسور
  • روغن دیزل ژنراتور
  • روغن صنعتی در صنایع نساجی

روغن‌های صنعتی روانساز موجود در کینی اویل  مطابق حالت ماده

روانکارها که موجب تسهیل حرکت نسبی میان دو جسم و مانع سایش می‌شوند از نظر حالت ماده به چند دسته تقسیم می‌گردند:

  • روان‌کننده‌های جامد
  • روان‌کننده‌های نیمه جامد
  • روان‌کننده‌های مایع
  • روان‌کننده‌های گازی

روان‌کننده‌های جامد:

از این نوع روانکار به‌منظور روانسازی در شرایط ویژه‌ای مانند بار و حرارت زیاد، خلأ کامل و نیز در زمانی که روانکاری مرزی حاکم باشد.

روان‌کننده‌های نیمه جامد:

این روان‌کننده انواع گریس‌ها و چربی‌های جامد و موم را در برمی‌گیرد. روان‌کننده‌های جامد بیشتر در یاتاقان‌های ساچمه‌ای و غلتکی مورداستفاده قرار می‌گیرند. کاربرد این روان‌کننده زمانی است که آب‌بندی محل روانکاری با استفاده از روان‌کننده مایع مشکل باشد.

روان‌کننده‌های مایع:

روان‌کننده‌های مایع طیف گسترده‌ای از سیالات مانند روغن‌های سنتتیک، گازهای مایع و تحت‌فشار را شامل می‌شود. مهم‌ترین و پرکاربردترین روانسازهای مایع روغن معدنی برگرفته از پالایش نفت خام است که دارای کاربرد زیادی در صنایع است.

روانکارهای مایع یا روان‌کننده‌های مایع به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • روانکار مایع سنتزی
  • روانکار مایع سنتزی هیدروکربنی
  • روانکار مایع معدنی

 روان‌کننده‌های گازی:

از این نوع روانکارها به‌خصوص روان‌کننده‌های گازی از نوع هوا در فعالیت‌های که سرعت بسیار بالا و بار کم و همچنین ثبات شعاعی محور چرخش مدنظر است کاربرد داشته و مورداستفاده قرار می‌گیرند.

بررسی گریس‌های صنعتی

گریس‌ها داری انواع متنوعی هستند که در سطحی بسیار وسیع مورداستفاده قرار می‌گیرند و هرکدام کاربرد و خصوصیات مخصوص به خود را دارند با دیگری متفاوت است که می‌توانید. گریس‌ها روانکاری بسیار بالایی را دشته و به‌عنوان نیروی محرک بسیاری از اجزاء مورداستفاده قرار می‌گیرد که به‌منظور آشنایی بیشتر با محصولات شرکت معتبر کینی اویل  به بررسی انواع گریس و نوع کاربرد آن در صنایع اشاره کنیم:

  • گریس‌ها موجب کاهش ارتعاش و صدا می‌شوند.
  • گریس‌ها همچون مانعی در مقابل ورود گردوخاک عمل می‌کنند.
  • استفاده از گریس‌ها در قطعه‌های آب‌بندی و کاسه‌های نمدی از نظر هزینه بسیار به‌صرفه‌تر است.
  • بعضی از گریس‌ها برای روانکاری مشکلی با روانکاری مجاورت با آب ندارند.
  • برخلاف روغن‌های صنعتی طیف زیادی از گریس‌ها در دماهای مختلفی به کار گرفته می‌شوند.

تعداد دفعه‌هایی که روانکاری به‌وسیله گریس انجام می‌شود در مقایسه با روغن صنعتی بسیار کمتر است و این موضوع تعمیر دستگاه و هزینه آن را کمتر می‌کند.

 اجزای تشکیل‌دهنده گریس‌ها

 

روغن صنعتی کینی اویل

روغن صنعتی کینی اویل

 

گریس‌ها از سه جزا اصلی تشکیل می‌شوند: روغن معدنی، صابون فلزی، مواد افزودنی که additives  نامیده می‌شود. در هنگام خرید گریس‌ها همواره باید استانداردهای این محصول را موردتوجه قرارداد زیرا در صورت عدم استاندارد، هزینه‌های زیادی را متحمل خواهید شد. می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین گریس را در کینی اویل باتوجه‌به نوع استفاده آن تهیه کنید و دغدغه‌ای در مورد عدم استاندارد بودن این محصولات نداشته باشد.

وجود تحریم‌ها و فشارهای موجود مانع از وارد شدن انواع برندهای مختلف از روغن صنعتی و روغن گریس به بازارها شده و هر ادعایی به هر شکلی مبنی‌بر واردکردن روغن‌های صنعتی به ایران واهی و غیرواقعی است. محصولات صنعتی با این نام و برندهای معتبر خارجی مسلماً تقلبی هستند. خوشبختانه در چندین سال اخیر در کشور با بهره‌گیری از نیروهای جوان، که همگی مجرب با هوش و متخصص هستند محصولاتی بسیار با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی در این عرصه تولید شده و وارد بازار فروش شده‌اند. مجموعه کینی اویل و بازرگانی حسنی بر اساس تجربه سی‌ساله خود در این زمینه توانسته است تهیه و تولید نیاز داخلی و برآورده کردن خواسته مشتریان بسیار موفق عمل کند. کینی اویل با داشتن احساس تعهد بالا در برابر مشتریان خود توانسته، روغن‌های صنعتی را در طیف وسیع و متنوعی با حذف واسطه‌ها با قیمتی مناسب و با استاندارد و کیفیتی عالی در اختیار متقاضیان و مشتریانش قرار دهد. کینی اویل با داشتن تجربه طولانی در زمینه روغن‌های صنعتی  می‌داند که ایجاد تأخیر در تحویل کالای حساس سبب توقف دستگاه و به‌وجودآمدن خسارت‌های زیادی می‌شود. این مجموعه در هر نقطه‌ای از کشور با قبول سفارش‌ها آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رساند. صنایع و مراکز بزرگی روغن‌های صنعتی خود را از کینی اویل تهیه می‌کنند که این مجموعه همواره قدردان اعتماد مشتریانش است. اگر می‌خواهید روغن صنعتی خود را از مرکزی معتبر و قابل‌اعتماد و بدون داشتن دغدغه درمورد کیفیت و استاندارد لازم آن تهیه نمایید مجموعه روغن صنعتی کینی اویل را از دست ندهید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*