-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
روغن های خنک کننده تراشکاری را بشناسید و بخرید

روغن های خنک کننده تراشکاری را بشناسید و بخرید

روغن های خنک کننده تراشکاری را بشناسید و بخرید

روغن های خنک کننده تراشکاری را بشناسید و بخرید. در این مقاله بهترین مرکز خرید برای خرید انواع روغن صنعتی را به شما معرفی می‌کنیم. صنعتگران برای خنک کاری و روان سازی قطعات فلزی درگیر با ابزار در حال حرکت، از روغن حل شونده در آب، استفاده می‌کنند. البته بین عوام این روغن با نام آب صابون شناخته شده است. در تولید قطعه و قالب فلزی نیاز به روغن حل شونده به قدری است که نبود آن باعث متوقف شدن خیلی از تولیدات می‌شود. این روغن‌های حل شونده در بسته بندی‌ها و حجم‌های مختلف تولید شده‌اند که به کمک آن‌ها می‌توان کارهای مختلفی مثل تراشکاری‌های متعدد را به خوبی انجام داد و تمام امور مربوط را به سرعت پیش برد. مواد افزودنی به روغن‌های خنک کننده تراشکاری شامل: آنتی اکسیدان‌ها، پاک کننده‌ها و معلق کننده‌ها، مواد ضد ساییدگی، مواد مذاب غیر فعال، مواد پایین آورنده نقطه ریزش و دیگر موادی که برای اضافه کردن به روان کننده‌ها به کار می‌روند.

خاصیت خنک کنندگی روغن صنعتی

این روغن‌ها با کاهش اصطکاک، گرمای ناشی از فرایند کار روی غلطک‌ها و محصول تولیدی را کم می‌کند. روغن آب صابون با روانکاری سطح قطعه کار و ابزار برش به فرآیند برش‌ کاری فلزات کمک می‌کند. حرارت تولید شده با جلوگیری از وقوع اصطکاک در این نقطه، کم می‌شود. همچنین به عنوان یک خنک کننده، گرمای ناشی از اصطکاک را نیز کم می‌کند.

به دلیل اصطکاک بین قطعات و انرژی صرف شده در عملیات تراشکاری، گرمای زیادی تولید می‌شود، که روغن خنک کننده این امر را کاهش می‌دهد. دقت داشته باشید که روغن آب صابون را فقط برای موارد کوتاه مدت می‌توان استفاده کرد و عملیات خنک کردن قطعات را برای کوتاه مدت می‌تواند انجام دهد. در فرآیندهایی که برای مدت طولانی انجام می‌شوند و تراشکاری‌های عمیقی انجام می‌شود، گرمای تولید شده انقدر زیاد است که قابل خنک کردن نیست.

نکات نگهداری

نگهداری صحیح روغن خنک کننده تراشکاری خیلی مهم است. باید از آب، ذرات و ناخالصی‌ها دور نگه داشته شوند. بهتر است که روغن آب صابون درون بشکه‌های تمیز نگهداری شود. از نگهداری روغن آب صابون در دماهای خیلی بالا خوداری کنید زیرا حرارت زیاد باعث برهم خوردن تعادل آب و روغن شده و به پایداری امولسیون آسیب می‌رساند. این نوع روغن به دماهای پایین خیلی حساس نیست، اما به هر حال یخ زدگی و ذوب شدن‌های مستمر می‌تواند ناپایداری سیال ایجاد کند.

از گریس استفاده نکنید

از استفاده از گریس برای تراشکاری خودداری کنید. گریس تراشه‌ها و قلمه‌ها را به خود جذب می‌کند و در تراش گیر کرده و باعث ایجاد توده‌های سنگین و سایش بیشتر می‌شود. یک قسمت وجود دارد که ممکن است گاهی نیاز به گریس دارد: دوک اصلی، جایی که از یاتاقان‌های روی سر عبور می‌کند که طبق دستورالعمل به مقدار کمی گریس نیاز است اما دقت داشته باشید خیلی کم استفاده کنید.

روغن تراشکاری مرغوب

 

روغن های خنک کننده تراشکاری را بشناسید و بخرید

روغن های خنک کننده تراشکاری را بشناسید و بخرید

تمام روغن‌های صنعتی با کیفیت و عملکرد بالا را در کینی اویل بیابید. مجموعه گسترده‌ای از روغن صنعتی و انواع گریس در این مجموعه توسط کارشناسان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. انواع مختلف روغن‌ها و گریس‌های صنعتی برای کاربردهای مختلف، چالش برانگیز و پیشرفته، همچنین گریس‌های مواد غذایی را برای نیازهای صنایع غذایی و بسته بندی تأمین می‌کند.

ما روغن‌های صنعتی را برای طیف وسیعی از دما از روغن‌های انتقال حرارت تا روغن‌های تبرید را تأمین می‌کنیم. محصولات ما به راحتی در دسترس هستند و می‌توانید مستقیماً از طریق سایت ثبت سفارش کنید یا از طریق شماره تلفن‌های درج شده انواع روغن صنعتی را سفارش دهید. کارشناسان کینی اویل خدمات تجزیه و تحلیل روغن را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بهترین روش برای روغن کاری سیستم خود را انتخاب کرده و نحوه صحیح روغن کاری را انجام دهید. ما همچنین در زمینه ایمنی محیط زیست به شما کمک می‌کنیم و آموزش و مشاوره ارائه می‌دهیم. با کینی اویل شما همیشه از پشتیبانی متخصصان و روان کننده‌های مناسب برای صنعت خود برخوردار خواهید بود

  • ویژگی روغن خنک کننده تراشکاری
  • ثبات طولانی مدت، حداکثر کارایی و طول عمر مفید
  • اکسیداسیون، پایداری حرارتی و شیمیایی بی نظیر
  • محافظت عالی در برابر زنگ زدگی، خوردگی، تشکیل رسوبات، لجن، تخریب سطح و آسیب
  • توانایی تحمل شرایط نامساعد کاری، افزایش دما، بارهای سنگین و فشار بالا
  • طیف وسیع کارکرد و حفاظت برتر از سایش و پارگی
  • قابلیت تخلیه عالی، ویسکوزیته پایدار و ویژگی‌های جریان عالی

کاربرد روغن خنک کننده تراشکاری

روغن حل شونده از روغن‌های پایه، پارافین، آنتی اکسیدان‌ها، آنتی فوم‌ها، گند زدا، آنتی باکتریال و دیگر ادتیوها تشکیل شده است. از این ترکیب به صورت امولسیون استفاده می‌شود. یعنی میزان مشخصی از روغن حل شونده را با آب مخلوط می‌کنید و یک امولسیون به دست می‌آورید. حالا از این محلول شیری رنگ برای تراشکاری استفاده کنید. کاربردهای روغن حل شونده بسیار زیاد است مثل فلز کاری و تراشکاری؛ همچنینی انواع مختلفی دارند از جمله: آب صابون روغنی، آب صابون روغنی نانو، آب صابون روغنی سنتتیک، آب صابون بیوکلنت.

روغن صنعتی مرغوب در تهران

 

روغن های خنک کننده تراشکاری را بشناسید و بخرید

روغن های خنک کننده تراشکاری را بشناسید و بخرید

روغن‌های حل شونده معروف و با کیفیت زیادی  در بازار کشور وجود دارد که زمینه‌های مختلف صنعتی به وفور مورد استفاده صنتعگران قرار می‌گیرد. بیشتر این روغن‌های صنعتی با کیفیت در کشور تولید و عرضه می‌شوند و با توجه به تحریم‌های موجود میزان واردات روغن‌های صنعتی بسیار کم است. در ایران برندهای معتبری در امر تولید و فروش انواع روغن صنعتی فعالیت می‌کنند. شما برای تهیه انواع روغن و گریس صنعتی با کمترین قیمت می‌توانید کینی اویل تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید و با ثبت سفارش در کوتاهترین زمان محصول مورد نظر درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

قیمت روغن خنک کننده تراشکاری

با توجه نیاز حوزه صنعتی به روغن خنک کننده و استفاده زیاد از آن باید این محصولات را از معتبرترین فروشگاه‌هایی که در این عرصه فعایلت می‌کنند خریداری کنید، تا محصولی با ترکیبات عالی و مطمئن را را به شما ارائه دهند در نتیجه از قابلیت‌های یک محصول مرغوب بهره‌مند شوید.

کینی اویل یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه کننده انواع روغن و گریس است که همه نیاز‌های شما را به عالی‌ترین شکل ممکن برطرف می‌کند و محصولات خود را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. زیرا این مجموعه با حذف واسطه‌ها تلاش کرده که محصولات خود را با قیمتی مناسب به مصرف‌کنندگان ارائه دهد تا رضایت مشتری را به دست آورد. از شما دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با مشاوران کینی اویل تماس حاصل فرمایید.



مقالات مرتبط:

روغن برشکاری

خرید روغن های حراراتی با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان

تفاوت روغن صنعتی و روغن ماشین

ویژگی های روغن قالب بندی مرغوب



 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*