-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
نمایندگی روغن صنعتی

نمایندگی روغن صنعتی

نمایندگی روغن صنعتی

تا سال ۱۸۵۶ میلادی روغن‌های صنعتی مورد استفاده برای روانسازی انواع چرخ دنده‌ها و چرخ‌ها از منابع روغن‌های حیوانی مانند گاو و نهنگ و در بعضی از موارد هم از روغن گیاهی برای این منظور استفاده می‌شد. این روغن‌ها سریع فاسد و اکسید شده و عمر کوتاهی داشتند به این سبب به‌شکل محدود از آن استفاده می‌شد. به‌تدریج با رشد صنایع و ماشینی شدن زندگی روغن‌های صنعتی با کیفیت بالا و پایداری مطلوب مورد استفاده قرار گرفت که این ویژگی را داشته باشد که اصطکاک میان قطعات و سطوح متحرک را به‌کمترین میزان ممکن کاهش دهد تا مانع از سایش و خوردگی قطعات شود.

بررسی و تعریف روغن‌های صنعتی

روان کننده‌ها و یا به‌اصطلاح امروزی روغن‌های صنعتی ماده‌ای است که به شکل‌های مختلف و بر پایه نفت و یا مواد معدنی و گیاهی برای مصارف مختلفی در صنعت تولید شده و مورداستفاده قرار می‌گیرند. هدف از تولید این روغن صنعتی کاستن اصطکاک میان سطوحی که در تماس متقابل هستند که موجب کاهش گرمای تولید شده در زمان حرکت سطوح می‌گردد. البته ممکن است علاوه بر موارد ذکر شده خاصیت گرم کردن و یا خنک‌کردن قطعات، انتقال نیرو و حمل ذرات خارجی را نیز داشته باشند. روغن‌های صنعتی سرعت بیشتری به ماشین‌آلات مبتنی بر فلز می‌دهند. صنعت ماشینی با تکیه براین روغن‌ها پیشرفت بسیار قابل‌توجهی برای دستیابی به موفقیت داشته است. بدون وجود روغن‌های صنعتی عملاً قطعات و دستگاه‌های صنعتی کاربرد نداشته و سریع خراب می‌شوند و از چرخه تولید و حرکت خارج می‌شوند بنابراین بهره‌مندی از روغن‌های صنعتی البته با داشتن کیفیت و استاندارد مطلوب می‌تواند تضمین‌کننده عمر قطعات باشد که به‌جرئت می‌توان گفت این روغن‌ها همانند خون برای قلب تپنده صنعت است که بسیار باید مرغوبیت و کیفیت آن موردتوجه و اهمیت قرار بگیرد.

چند نمونه از روغن‌های صنعتی

نمایندگی روغن صنعتی

نمایندگی روغن صنعتی

روغن‌های توربین:

این روغن دارای خاصیت جداپذیری عالی آب از روغن و هوا از روغن و ویژگی روانکاری ایدئال است.

روغن ترانسفورمر:

روغن صنعتی ترانسفورمر که دارای خاصیت عایق الکتریکی و پایه معدنی است که در دستگاه‌های پرقدرت موجب پایداری حرارتی ایدئال، تسهیل عملیات روانکاری، فاقد گوگرد خورنده، ضد اکسیداسیون، جذب گازهای تشکیل شده در اثر تخلیه الکتریکی خنک‌کننده، طول عمر بالا، ولتاژشکست بالا و.. است.

روغن دنده صنعتی:

این روغن‌های مخصوص جعبه دنده‌های صنعتی بوده و با دارابودن خاصیت کاهش‌دهندگی اثر فشار با هدف استفاده در جعبه‌دنده انواع دستگاه نیروگاهی و صنعتی کاغذ، لاستیک، سیمان، فولاد مورداستفاده قرار می‌گیرد.

روغن‌های صنایع نساجی

این محصول با داشتن خواص خنک‌کنندگی و روانکاری به‌منظور پیشگیری از الکتریسیته ساکن در ماشین‌آلات صنایع نساجی و روانکاری نمودن سوزن‌ها در ماشین‌های دوخت اتوماتیک و گردباف تولید منسوجات و کشش الیاف کاربرد زیادی دارد. با داشتن قابلیت شستشوی بسیار مطلوب با آب بدون بر جای گذاشتن هیچ نوع لکه‌ای برروی پاچه‌های مصنوعی و پنبه‌ای را دارد و انجام فعالیت مربوط به دوخت پارچه را میسر می‌کند.

روغن دیزل ژنراتور:

این نوع از روغن با داشتن ویژگی خنک کاری بسیار عالی و روانسازی برای موتورهای دیزلی سبک و ژنراتورهای صنعتی ایدئال و کاملاً مطلوب است.

روغن گردشی و هیدرولیک:

این محصول برای ماشین‌آلاتی صنعتی که دارای سیستم‌های هیدرولیکی و گردشی، سیستم دنده بسته، یاتاقان‌ها، چرخ زنجیرها، ماشین‌آلات نساجی، پرس‌های سنگین و سبک، موتور پمپ الکتریکی و هر ابزاری که به ضد اکسیداسیون و ضدزنگ نیاز دارد باید از این روغن‌های صنعتی استفاده نماید. این محصول دارای پایداری حرارتی بالایی نیز هست.

روغن کمپرسور:

این روغن دارای مقاومتی بالا در برابر اکسیداسیون است و دارای خواصی نظیر ضد سایش ضدخوردگی و زنگ‌زدگی دارای شاخص گرانروی بالا همراه با خاصیت کاهش‌دهنده اثر فشار و ویژگی چسبندگی در انواع کمپرسورهای برودتی و رفت‌وبرگشت تجهیزات پنوماتیکی سرعت بالا انواع سیلندرهای پیستونی رفت‌وبرگشتی به شکلی کاملاً مطلوب عمل می‌کند.

روغن‌های محافظ:

این روغن‌ها به‌منظور محافظت از سطوح داخلی موتورهای دیزلی و بنزینی و قطعات فلزی در حمل‌ونقل‌های دریایی از آن استفاده می‌شود.

روغن‌های انتقال حرارت:

این روغن‌ها به‌منظور آبکاری و شستشوی سیستم‌های انتقال حرارت عملیات حرارتی گرم و سرد فلزات و انتقال حرارت بسیار کاربرد دارد. این محصول دارای خاصیت ضد زنگ‌زدگی و ضدخوردگی است.

روغن‌های حل شونده که شامل روغن‌های برش‌کاری و ماشین‌کاری

این نوع از روغن‌های صنعتی در عملیات‌های مختلف فرزکاری، تراشکاری، مته‌کاری، برش‌کاری، ماشین‌کاری، سوراخ‌کاری و.. بسیار کاربرد دارند. این محصول کاملاً ضد باکتری بوده و دارای خواصی مانند ضدخوردگی و زنگ‌‌زدگی، ضد سایش و حل شوندگی کامل در آب را دارد و به‌راحتی همراه با آب محلولی شیری رنگ را تشکیل میدهند. برای سطوح دارای خاصیت خنک کنندگی و روانکاری بسیار مطلوبی است.

نمایندگی روغن صنعتی

نمایندگی روغن صنعتی

نمایندگی روغن صنعتی

پس از تحریم‌های اقتصادی بسیاری از برندهای خارجی مانند مبیل، SKF، شل، توتال، ایجیپ، کولبر، بی پی که در بازارهای ایران حضور داشتند از آن خارج شدند، البته برندهای خارجی زیادی در داخل بازار وجود دارند ولی به‌خاطر تحریم‌ها امکان تولید برندهای خارجی در داخل کشور نیست. به دلیل بالا بودن نرخ ارز این برندها دارای قیمت بالایی هستند و واردات آن‌ها مقرون و به‌صرفه نیست حتی با وارد شدن این برندها به بازار قیمت این روغن‌های صنعتی بسیار بالاتر از قیمتی است که اکنون در بازار وجود دارد در نتیجه باید بدانیم بسیاری از روغن‌های صنعتی با برندهای معروف خارجی که در بازار ایران موجود است دارای مواد افزودنی و روغن‌پایه دیگری است و در اکثر موارد تقلبی هستند. امروزه شرکت‌های و نمایندگی‌هایی برای عرضه و فروش روغن‌های صنعتی، در میان متقاضیان این روغن‌ها تشکیل شده است. شرکت کینی اویل که یکی از این شرکت‌ها است که توانسته است انواع محصولات روغن صنعتی خود را که با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و جدیدترین محصولات اورجینال مربوط به کارخانه جات معتبر و بزرگ ایران که تولید شده‌اند را در اختیار تمامی مشتریان زیاد خود با بهترین کیفیت قرار دهد. مجموعه کینی اویل مطابق با تخصص و تجربه چندین‌ساله خود در توزیع و تولید گریس و روغن صنعتی نیاز بازار را برطرف و آن را به طور کامل پوشش می‌دهد. کینی اویل پیشرو در تولید و تهیه کلسیم سولفونات، لیتیوم گرافیک و گریس‌های صنعتی بر پایه کلسیم و.. است. این مجموعه به طور مستقیم روغن و گریس‌های صنعتی را تولید کرده و توزیع در بازار را به شکل مستقیم انجام می‌دهد.

روغن‌های صنعتی که جزء محصولات کینی اویل هستند شامل:

  • انواع گریس‌ها بر پایه گرافیت، سدیم، لیتیوم، کلسیم، کمپلکس، کلسیم سلوفونات
  • انواع روان‌کننده‌های سنتاتیک مانند روانسازهای صنایع سیمان و حفاری هوایی روانکاری کابل و سیم‌بکسل و..
  • تولید انواع روان‌کننده‌های سنتتیک که شامل انواع روغن‌های صنعتی مانند هیدرولیک، توربین دنده، صنایع نساجی، کمپرسور و مته‌های بادی، توربودیزل، انتقال حرارت، پارافین واکس، عملیات حرارتی، ماشین کاری، ماشین آلات کشاورزی و..

تولید انواع روغن‌های صنعتی

شرکت‌های که سابقه تأمین گریس و روانکاری از نمایندگی روغن صنعتی کینی اویل دارند شامل:

پتروشیمی هگمتانه، فولاد گستر، سیمان خاش، اروند پیشرو، فولاد هیربد، زرندیه، صنایع فولاد کرمان، فولاد خرم دشت تاکستان، فولاد آریا ذوب، فولاد آتنا گسترو..   

ارسال سفارش‌ها توسط نمایندگی روغن صنعتی

در صورت درخواست مشتری کینی اویل می‌تواند گریس و روغن صنعتی را برای متقاضی تهیه و ارسال نماید این مجموعه محصولات را به طور مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتری قرار می‌دهد زیراکه تأخیر در تحویل این کالای حساس و مؤثر می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری به دستگاه‌ها وارد می‌کند و آنان را متوقف نماید لذا تحویل سفارش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هر نقطه‌ای از ایران انجام می‌گیرد. نمایندگی روغن‌های صنعتی کینی اویل دارای ۳۰ سال تجربه و سابقه در خشان کاری است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*