-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
گریس پایه لیتیوم را بشناس و سفارش بده

گریس پایه لیتیوم را بشناس و سفارش بده | روغن صنعتی مرغوب_ارزان_مطمئن

گریس پایه لیتیوم را بشناس و سفارش بده

گریس پایه لیتیوم را بشناس و سفارش بده، توی این مقاله به شما کمک می‌کنیم که با گریس لیتیوم کاربردهاش آشنا بشین و بدونین که از کجا سفارش بدین که محصول مرغوب و با کیفیت به شما ارائه بدن. کینی اویل یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های مشاور، تهیه و عرضه مستقیم انواع فرآورده‌های نفتی، روانکارها و گریس‌های صنعتی با برندهای معتبر داخلی است.

گریس لیتیوم

گریس لیتیوم جزء محبوب‌ترین و پر مصرف‌ترین روان کننده‌ها در جهان است. این گریس در برابر آب و درجه حرارت بالا مقاومت زیادی دارد، به همین دلیل در صنعت خودرو از آن برای روان کردن بلبرینگ و شاسی استفاده می‌شود. امروزه به دلیل پیشرفت طراحی ماشین‌ها تجهیزات و پارامترهای عملیاتی دارای تنوع زیادی شده‌اند؛ مانند سرعت، بار، دما، به همین دلیل نمی‌شود از یک گریس واحد برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. بلکه باید با توجه به شرایط و عملکرد دستگاه از گریس متناسب بهره برد. در نتیجه انواع مختلفی از گریس‌های برای مصارف متعدد تولید و به بازار عرضه شده است. گریس لیتیوم در برابر آب و خرابی یا نرم شدن عملکرد خوبی دارد و قابل پمپاژ است.

ترکیب گریس لیتیوم

گریس لیتیوم معمولا تشکیل شده از یک ضخیم کننده ۱۰ الی۱۵ درصدی، روغن پایه ۸۰ تا ۹۰ درصدی و مواد افزودنی عملکرد ۵ تا ۱۰ درصدی است. این نوع گریس‌ها که به گریس نسوز نیز معروف هستند، معمولا قیمت بالاتری نسبت به گریس پایه کلسیم و گریس پایه سدیم دارند. معمولا بیشترین کاربرد گریس پایه لیتیوم، استفاده در چرخ خودروهای سبک و سنگین است.

موارد مصرف گریس لیتیوم

 

گریس پایه لیتیوم را بشناس و سفارش بده

گریس پایه لیتیوم را بشناس و سفارش بده

این گریس کاربردهای مختلفی دارد هم در خانه و هم در کاربردهای مکانیکی به عنوان روغن صنعتی استفاده می‌شود. گریس لیتیوم شکل‌های متفاوتی دارد. ممکن است مواد شیمیایی مختلفی را با مقدار متفاوت اضافه کنند. این روانکار صنعتی در صنایع مختلف مثل اتومبیل، فولاد، هواپیما، ماشین‌آلات سنگین و راه آهن کاربرد دارد. از گریس لیتیوم به عنوان ضخیم کننده برای ضخیم شدن روغن استفاده می‌شود. وقتی که غلیظ شد، دیگر روغن نیست بلکه چربی است.

گریس چند منظوره

گریس چند منظوره گریسی است که خواص دو یا چند گریس تخصصی را با هم دارد و بیش از یک کاربرد دارند. مثلاً، گریس لیتیوم را می‌توان هم در شاسی و هم در چرخ‌های خودروهای حمل و نقل استفاده کرد. در گذشته از گریس‌های کلسیم برای شاسی و گریس‌های مبتنی بر سدیم برای یاتاقان‌های چرخ استفاده می‌شد. گریس‌های مبتنی بر کلسیم در برابر آب دارای مقاومت زیادی دارند، اما در دماهای بالا ضعیف هستند.

از طرفی، گریس‌های مبتنی بر سدیم در دمای بالا عملکرد خوبی دارند، اما از نظر مقاومت در برابر آب ضعف دارند. هنگامی که گریس‌های لیتیوم به بازار آمدند، مشخص شد که گریس‌های کلسیم و سدیم خیلی بهترند و در زمان کمی به محبوب‌ترین گریس‌های چند منظوره در صنعت تبدیل شدند. برای خرید انواع روغن‌های صنعتی و روانکارها می‌توانید با شماره تماس‌های فروشگاه کینی اویل تماس بگیرید. شما می‌توانید از طریق اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان یک محصول با کیفیت و مرغوب با قیمتی ارزان و مقرون به‌صرفه را در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

گریس لیتیوم در مصارف خانگی

برای روان کردن درب‌های کشویی، پنجره‌ها، لولاها و درب‌های زنجیره‌ایی می‌توان از این روانکار صنعتی استفاده کرد.

استفاده از گریس لیتیوم در خودرو

گریس لیتیوم ریل‌های مسیر صندلی‌ها و تنظیم کننده‌های پنجره در خودرو را روغن کاری و محافظت می‌کند. همچنین در لولا، قفل، ترمینال باتری، اتصالات، فنر، چرخ دنده، یاتاقان کاربرد دارد.

مزایای استفاده از گریس لیتیوم

پایداری حرارتی قابل قبولی دارد: پایداری گریس لیتیوم در برابر حرارت نسبت به گریس پایه سدیم و کلسیم بیشتر است. به همین دلیل از این نوع گریس در دستگاه‌های صنعتی و ماشین آلاتی که حرارت بالایی دارند، استفاده می‌شود.

مقاومت در برابر آب و رطوبت: به دلیل مقاومت گریس لیتیوم در برابر آب، در محیط‌های مرطوب از این نوع گریس استفاده می‌شود. زیرا این گریس در شرایط مرطوب کیفیت و خاصیت خود را به خوبی حفظ می‌کند.

قدرت چسبندگی زیاد: گریس لیتیوم چسبندگی زیادی به فلز دارد و بعد از استفاده تکان نمی‌خورد. این ویژگی باعث می‌شود در مصرف گریس صرفه جویی شود.

خاصیت غیر خورنده بودن: یعنی این گریس نمی‌‎گذارد، قطعات ماشین‌آلات خورده شوند و دچار ساییدگی شوند. این یک ترکیب پایدار است و از نظر شیمیایی با مواردی که با آن‌ها تماس می‌گیرند واکنش نشان نمی‌دهد. پایداری مکانیکی عالی و قدرت روانکاری بسیار بالا هم از دیگر خواص گریس لیتیوم است.

کاربرد گریس پایه لیتیوم

در چرخ انواع ماشین‌آلات از گریس لیتیوم خیلی استفاده می‌شود و این امر باعث شده که مصرف گریس پایه لیتیوم از گریس‌های دیگر موجود در بازار بیشتر باشد.

گریس نسوز لیتیوم

 

گریس پایه لیتیوم را بشناس و سفارش بده

گریس پایه لیتیوم را بشناس و سفارش بده

گریس لیتیوم روغن‌های معدنی مرغوب وجود دارد به همین دلیل در دمای بالا اکسید نمی‌شود. افزودنی‌های ضد زنگ زدگی و سایش در این گریس‌ها به کار رفته است. برای حفاظت از سطوح فلزی بسیار مناسب هستند و در برابر آب و رطوبت هم مقاوم هستند. گریس‌ها در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و این رنگ به خواص آن‌ها ارتباطی ندارد. تنوع رنگ گریس‌ها و استفاده از رنگ دانه‌ها فقط برای زیبایی محصولات است.

همچنین بوی گریس هم به مرغوبیت محصول ارتباطی ندارد، بلکه به دلیل افزودنی‌های جامد و میزان روغن پایه گریس، بوی آن‌ها متفاوت می‌شود. به دلیل جلوگیری از ضعیف نشدن عملکرد گریس‌ها، نباید دو نوع گریس را با هم مخلوط کنید. لازم است هنگام تعویض انواع گریس دقت کنید که سیستم از تمام گریس قبلی کاملاً پاک شود. تا زمانی که اثر گریس قبلی به طور کامل از بلبرینگ پاک نشده، از گریس قبلی استفاده کنید و نوع آن را تغییر ندهید.

انواع روغن‌های صنعتی با کیفیت در کینی اویل

اصطکاکی که بین دو سطح متحرک ایجاد می‌شود به کمک روان‌کننده‌ها کم می‌شود. کاربرد روان‌کننده‌ها و روغن‌های صنعتی یکی نیست. باید بدانید که کجا از چه روان‌کننده‌ای استفاده کنید. دستگاه‌هایی که فشار زیادی را تحمل می‌کنند به روان‌کننده خاصی احتیاج دارند، که هنگام کار یک لایه ضخیم بین سطوح دنده‌ها به وجود آورد و از سایش بین دنده‌ها جلوگیری کند. روغن‌های صنعتی تحت فشار بیشتری قرار دارند و علاوه بر روغنکاری، باید قادر به تحمل فشار بالا و حرارت نیز باشند.

خرید گریس لیتیوم مرغوب

مجموعه کینی اویل عرضه کننده انواع مختلف گریس لیتیوم و روغن‌صنعتی، تمام محصولات روانکار را ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با مشاوران کینی اویل تماس بگیرید. می‌توانید از طریق سایت هم ثبت سفارش کنید و انواع روانکار مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت تهیه کنید.



مقالات مرتبط:

گریس چرخ دنده پلاستیکی

موارد مصرف گریس سیلیکون

خرید گریس پلاستیک مرغوب

آشنایی با گریس مخصوص دینام

معرفی گریس مخصوص الکتروموتورز

تفاوت گریس اسپیندل و گریس بلبرینگ و گریس دور بالا در چیست؟



 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*