-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
قیمت گریس نسوز حرارت بالا با شناخت کاربردهای آن

قیمت گریس نسوز حرارت بالا با شناخت کاربردهای آن

قیمت گریس نسوز حرارت بالا با شناخت کاربردهای آن

قیمت گریس نسوز حرارت بالا با شناخت کاربردهای آن موضوع بحث این مقاله است. پیشهاد می‌کنم با ما همراه باشید تا جواب سؤالات احتمالی خود را دریافت کنید.

در انتخاب گریس با درجه حرارت بالا برای تجهیزات داغ و روغن کاری شده، معیارهای زیادی را باید در نظر گرفت؛ مثل نوع روغن و ویسکوزیته، شاخص ویسکوزیته روغن، نوع ضخیم کننده، پایداری ترکیب حاصل از روغن و ضخیم کننده، ترکیب و خواص افزودنی، دمای محیط، دمای کار، آلودگی جوی، بارگیری، سرعت، فواصل روغن کاری مجدد.

درجه حرارت بالا

هنگام توصیف شرایط دما کلمه بالا نسبی است. بلبرینگ‌هایی که در یک میز نورد فولاد کار می‌کنند ممکن است در معرض دمای صدها درجه قرار بگیرند و دمای پایدار ۱۲۰ تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد را تجربه کنند. مونتاژکنندگان خودرو قطعات فلزی رنگ شده را روی نوار نقاله‌های بلند آویزان می‌کنند و آن‌ها را از طریق کوره‌های خشک کن بزرگ می‌بافند تا سطوح فلزی رنگ شده خشک شوند. دمای این اجاق‌های گاز سوز هنگام فعالیت حدود ۲۰۵ درجه سانتی گراد است.

در این دو مورد، معیارهای انتخاب به طور قابل توجهی متفاوت است. گریس مورد استفاده در کارخانه فولاد داغ علاوه بر مقاومت در برابر حرارت، ممکن است به قابلیت حمل بار استثنایی، پایداری اکسیداسیون، پایداری مکانیکی، مقاومت در برابر شستشو با آب و پمپاژ خوب و قیمت مناسب برای حجم زیاد نیاز داشته باشد. با توجه به همه عوامل مهم که باید در نظر گرفته شود، داشتن استراتژی انتخاب گریس مفید است. خرید گریس نسوز حرارت بالا از کینی اویل با قیمتی باور نکردنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانید محصول مورد نظر را با تضمین کیفیت دریافت ‌کنید.

انتخاب درست گریس نسوز حرارت بالا

 

قیمت گریس نسوز حرارت بالا با شناخت کاربردهای آن

قیمت گریس نسوز حرارت بالا با شناخت کاربردهای آن

گریس‌های استاندارد صنعتی مبتنی بر فناوری هیدروکربن هنگامی که در معرض دمای بالا قرار می‎گیرند، به راحتی تخریب می‌شوند. به منظور اطمینان از ویژگی‌های عملکردی گریس‌ها برای آزادسازی روغن تحت فشار بالا و جذب مجدد آن هنگام حذف تنش، اغلب لازم است از فناوری تخصصی پایه پایه برای دمای بسیار بالا استفاده شود. در نظر گرفتن خواص روانکاری گریس هنگام قرار دادن گریس در دمای بالا یا فشار در یک برنامه کاربردی بسیار مهم است.

برای دماهای بسیار شدید، گریس پایداری در دمای بالا را در نظر بگیرید. یک نقطه شروع مناسب برای انتخاب گریس با درجه حرارت بالا، در نظر گرفتن ماهیت دما و علل تخریب محصول است. بین محدوده دمای مفید گریس و قیمت آن ارتباط کامل وجود دارد. به عنوان مثال، یک گریس مبتنی بر هیدروکربن فلورینه (نوع روغن مصنوعی) ممکن است در برنامه‌های فضایی تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد به طور مؤثر کار کند، اما ممکن است قیمت بسیار بالایی داشته باشد.

رفتار طولانی مدت گریس تحت تأثیر عوامل تخریب است؛ که سه مورد از آن‌ها بسیار مهم هستند: پایداری مکانیکی (برشی و تنشی)، پایداری اکسیداتیو و پایداری حرارتی. تنش‌های اکسیداتیو و حرارتی به هم مرتبط هستند. برنامه‌های کاربردی در دمای بالا عموماً روانکار صنعتی را از طریق تنش حرارتی کاهش می‌دهند.

خواص گریس با دمای بالا

روغن های پایه: هنگام انتخاب روانکار صنعتی، اغلب با در نظر گرفتن خواص عملکرد روغن پایه شروع می‎شود. گریس از سه جزء تشکیل شده است: روغن پایه، ضخیم کننده و بسته افزودنی. روغن‌های پایه را به انواع معدنی و مصنوعی تقسیم می‌کنند. روغن‌های معدنی پرکاربردترین انواع روغن پایه هستند؛ که تقریباً ۹۵ درصد گریس‌های تولید شده را تشکیل می دهند. استرهای مصنوعی و هیدروکربن‌های مصنوعی در مرحله بعدی قرار دارند و پس از آن‌ها سیلیکون‌ها قرار دارند.

ضخیم کننده‌ها: موادی که به عنوان ضخیم کننده گریس انتخاب می‌شوند مانند پلی یوره ممکن است ارگانیک باشند. غیر آلی، مانند خاک رس یا سیلیس دودی، یا صابون/صابون پیچیده، مانند کمپلکس لیتیوم، آلومینیوم یا کلسیم سولفونات.

گریس نسوز برای صنعت سیمان

گریس‌های سیمانی بلبرینگ‌ها، دمنده‌ها، موتورهای الکتریکی و چرخ دنده‌های باز را پوشش می‌دهد، طول عمر مکانیکی را افزایش می‌دهد و هزینه‌های نگهداری را با کاهش ارتعاشات، مقاومت در برابر حرارت و فشار و محافظت در برابر برش، ضربه، اکسیداسیون و خوردگی افزایش می‌دهد. با فرمولاسیون مصنوعی و معدنی و دارای افزودنی‌های بهینه شده ویژه، گریس تولید سیمان برای هر منظور وجود دارد. طیف وسیعی از روانکار صنعتی را برای تولید سیمان در هر مرحله از فرآیند در در مجموعه کینی اویل آماده ارائه به مصرف کنندگان است. روان کننده‌های سیمانی بسیار بادوام که در شرایط کارکرد شدید، دمای شدید، بارهای سنگین و فشارهای زیاد ناشی از ماشین آلات سیمان سازی مقاوم هستند. این محصولات از نظر کیفیت، حفاظت از تجهیزات، افزایش طول عمر دستگاه و به حداقل رساندن خطر توقف تولید، در شرایط عالی هستند. روانکارهایی صنعتی مجموعه کینی اویل تأثیرات زیست محیطی، سوخت و مصرف روان کننده ماشین آلات را کاهش می‌دهند.

روغن کاری چرخ دنده‌ها

 

قیمت گریس نسوز حرارت بالا با شناخت کاربردهای آن

قیمت گریس نسوز حرارت بالا با شناخت کاربردهای آن

برای افزودن انعطاف پذیری چرخ‌دنده‌ها، کاهش سر و صدا دستگاه، فزایش کارایی، ایمنی و راحتی، مهندسان و تکنسین‌ها به روان کننده‌های تخصصی نیاز دارند که از خرابی‌های ناشی از خستگی سطح، ایجاد نمره، حفره، خراش، سایش، خوردگی یا شکستن یا آسیب دندان جلوگیری می‌کنند. گریس‌های چرخ‌دنده با مایعات و افزودنی‌های خاصی فرموله شده‌اند از دندان دنده در برابر آسیب و کاهش اصطکاک محافظت می‌کنند.

بهترین گریس صنعتی در تهران

به دلیل افزایش فشار هزینه، صنایع نیاز به روانکارهای صنعتی دارند که پایداری حرارتی بالاتری را ارائه می‌دهند و فواصل روغن کاری طولانی‌تری دارند. ما سعی کردیم که تا هزینه‌های عملیاتی شما را کاهش دهیم. روانکارهای مصنوعی با دمای بالا برای زنجیره‌های غلتکی است که بر اساس روغن‌های پلی اتر پرفلورین شده و ترکیب جدیدی از روان کننده‌های جامد است. در عملکرد مداوم سفت نمی‌شود و دسترسی به دستگاه را افزایش می‌دهد. روغن کاری مجدد نقاط اصطکاک نیز آسان‌تر می‌شود. روغن‌های پایه انتخابی، ترکیب بهینه ثبات تبخیر و ویسکوزیته مناسب را برای عملکرد ارائه می‌دهند. روان کننده مدت بیشتری در نقطه اصطکاک باقی می‌ماند و طول عمر زنجیره غلتکی شما را افزایش می‌دهد.

فواصل روغنکاری طولانی، کاهش نیاز به نگهداری و محافظت در برابر سایش را برای کاهش هزینه‌های عملکرد شما ارائه می‌دهد. برای تهیه انواع گریس نسوز حرارت بالا با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب با کینی اویل تماس حاصل فرمایید و با دریافت مشاوره محصول مناسب خود را دریافت کنید. می‌توانید از طریق ثبت سفارش اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان انواه گریس و روغن صنعتی را درب منزل تحویل بگیرید. کینی اویل یکی از فعالترین مجموعه‌های مشاور، تهیه و عرضه مستقیم انواع فرآوردهای نفتی فروش روان کار و گریس‌های صنعتی با برندهای معتبر داخلی است.



مقالات مرتبط:

خرید گریس شیر آلات با قیمت باورنکردنی

خرید گریس صنایع کشاورزی با مطلوبترین قیمت

خرید گریس سیم بکسل آسانسور

بهترین گریس صنعتی برای انواع پمپ دستی



 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*