-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
بهترین گریس صنعتی برای انواع پمپ دستی – برقی – بادی

بهترین گریس صنعتی برای انواع پمپ دستی – برقی – بادی

بهترین گریس صنعتی برای انواع پمپ دستی – برقی – بادی

انواع مختلفی از پمپ‌ها هستند، که برای تزریق و جابه جایی گریس، از آنها استفاده می‌شود. این وسایل برای بهتر کار کردن خود، نیازمند روغن صنعتی هستند. در اینجا بهترین گریس صنعتی برای انواع پمپ دستی – برقی – بادی را به شما معرفی می‌کنیم ، پس تا پایان ما را همراهی کنید.

اهمیت استفاده از انواع پمپ در صنعت

پمپ‌های گریس در سطح جهانی، به‌طور وسیعی از آنها در صنایع استفاده می‌شود. برای انتقال حجم زیادی از روغن صنعتی جامد، انواع پمپ‌های دستی، برقی  و بادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این وسایل جزء مهم‌ترین قطعاتی هستند، که برای نگه‌داری و تعمیر ماشین آلات و قطعات خودرو، به‌منظور روانکاری آنها به‌کار می‌آید. این ابزارهای در انواع مختلفی که نام بردیم و با حجم‌های گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند. این نیاز صنعتگران است، که تعین می‌کند از چه نوع پمپی و با چه حجمی استفاده کنند.

بررسی مزایای استفاده از گریس پمپ‌ها

 

بهترین گریس صنعتی برای انواع پمپ دستی – برقی – بادی

بهترین گریس صنعتی برای انواع پمپ دستی – برقی – بادی

 

  • گریس کاری موجب کاستن از سایش و اصطکاک شده و در نتیجه موجب کمتر شدن حرارت و آلودگی محیطی دو سطحی است که باهم در ارتباط‌‌ هستند.
  • همه صنعتگران می‌دانند، که روانکاری قطعات جزء اصلی و مهم برای نگه‌داری، انواع ماشین آلات است. بزرگترین مزیت استفاده از گریس پمپ، روانکاری همین دستگاه‌های صنعتی است.
  • گریس کاری صحیح، سبب کاستن از میزان اکسیداسیون در سطح فلز می‌گردد، که موجب افزایش طول عمر قطعات می‌شود.
  • استفاده از روانکار صنعتی در زمان مناسب می‌تواند، هزینه‌های ناشی از تعمیر و نگه‌داری تجهیزات و ماشین آلات را پایین بیاورد.
  • از گریس در انواع پمپ‌ها، برای صنایع کوچک و بزرگ استفاده می‌شود.
  • این قطعات می‌توانند، روغن صنعتی جامد را به نقاط غیر قابل دسترس، در صنایع و ماشین آلات منتقل کنند. در برخی از قسمت‌ها، که گریس کاری بسیار سخت است، پمپ ها این مشکل را حل کرده‌اند.

شما برای تهیه بهترین گریس صنعتی، برای انواع پمپ می‌توانید، مجموعه صنعتی کینی اویل، برای خرید روانکار صنعتی در نظر داشته باشید. این مجموعه کم نظیر با داشتن چندین دهه سابقه درخشان کاری، در عرصه فروش انواع روغن صنعتی جامد، مایع و گاز توانسته است، محبوبیت زیادی را در میان مشتریان مختلف، در سراسر ایران کسب نماید، و به عنوان یکی از معتبرترین مرکز فروش روغن صنعتی در تهران شناخته شده است. شما می‌توانید بهترین روغن صنعتی، برای گریس کاری پمپ را از کینی اویل تهیه نمایید.

 بررسی و مقایسه انواع گریس پمپ

گریس پمپ بادی

همان‌طوری که از نام این پمپ پیداست، با نیروی باد کار می‌کند، که به گریس آن گریس پمپ پنوماتیک هم گفته می‌شود. گریس مخصوص پمپ‌های بادی، انواع مختلفی دارد که هر کدام در صنایع مختلفی، از آنها استفاده می‌شود. این روانکار صنعتی مخصوص پمپ بادی، با مشخصات مختلفی و با دسته بندی‌های همچون، گریس پمپ بادی سطلی، گریس پمپ بادی، گریس پمپ بادی دستی، گریس پمپ بادی بشکه‌ای تقسیم بندی و تولید می‌شود. همه گریس‌های مخصوص پمپ‌های بادی، به کمپرسور هوا نیاز دارند، این توانایی را دارند که با تقویت فشار باد، گریس را از داخل مخزن به نقطه مورد نظر منتقل کنند.

پمپ بادی بیشترین ظرفیت مخزن گریس را دارد، و بعضی از مدل‌های آن می‌توانند، تا میزان ۵۰ لیتر گریس را هم نگه‌داری کنند. در صنایعی که حجم استفاده از روانکار صنعتی جامد سنگین باشد، و زمان زیادی صرف گریس کاری شود، پمپ بادی بهترین گزینه برای انجام گریس کاری است. این نوع از روغن صنعتی، برای پمپ بادی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است، که هر یک نقش و کارکرد مختلفی را دارند. مثلاً آخرین قسمت از یک گریس پمپ بادی، گان یا کلت گریس پمپ است، که با داشتن وزنی کم برای تزریق در نقطه‌ای مشخص از آن استفاده می‌شود. این روانکار وزن کمی داشته و مانع از فرسودگی زود دستگاه می‌شود و مدت زمانی طولانی را می‌توان، برای گریس کاری و گریس زنی از آن استفاده کرد.

گریس پمپ دستی

 

بهترین گریس صنعتی برای انواع پمپ دستی – برقی – بادی

بهترین گریس صنعتی برای انواع پمپ دستی – برقی – بادی

گریس پمپ دستی، بدون نیاز به فشار باد می‌تواند، گریس کاری خود را انجام دهد.  در مواقعی که نتوان از گریس پمپ بادی و برقی استفاده کرد، و شرایط آن فراهم نباشد می‌توان، گریس پمپ دستی را به‌کار برد. استفاده از این نوع گریس، هیچ محدودیتی نداشته و فقط با یک دسته اهرمی می‌توان این روانکار صنعتی را پمپاژ کرد. به دلیل طولانی شدن کار و حجم زیاد گریس، کار با این پمپ خسته کننده بود و بازده کاری را پایین می‌آورد. دو مدل گریس پمپ دستی وجود دارد، که یکی گریس پمپ سطلی با مخزن‌های ۱۲ تا ۵۰ لیتر و دیگری گریس پمپ دستی با مخزن ۶۰۰ سی سی  موجود می‌باشند.

گریس پمپ برقی

به این نوع از روغن صنعتی، گریس پمپ اتوماتیک هم می‌گویند، که جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین مدل گریس پمپ می‌باشد، که بیشترین مصرف و کاربرد را در صنعت دارد. قیمت این نوع از گریس پمپ، در مقایسه با سایر گریس‌های پمپی دیگر بیشتر است. این روانکار صنعتی، به دلیل تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد، تنها شرکت‌های بزرگ و مطرح آن را تولید می‌کنند. کارخانه‌های بزرگی که، دارای چندین لاین تولید و مونتاژهستند، در هنگام فعالیت از گریس پمپ برقی استفاده می‌کنند.

زیرا این پمپ‌ها دارای چندین خروجی بوده و در هنگام تزریق روانکار می‌دانند، هر کدام از خروجی‌ها چقدر گریس را تزریق نموده است. گریس پمپ برقی با مخزن‌هایی به ظرفیت ۲ تا ۳۰ لیتر تولید می‌شوند. معمولاً این مخزن‌ها شیشه‌ای بوده تا در هنگام استفاده حجم گریس استفاده شده کاملاً مشخص شود. گریس پمپ برقی را می‌توان، برنامه ریزی شده هم مورد استفاده قرارداد، تا در زمان‌های مختلف گریس را طی دوره‌های منظم و مختلفی تزریق کرد.

در تمامی صنایع مانند ماشین‌آلات، معدن، سیمان، برای افزایش طول عمر و بهبود عملکرد بهتر صنایع و قطعات،  گریس کاری امری بسیار مهم است. با انجام روانکاری در طول دوره‌های منظم، می‌توان هزینه‌های نگه‌داری قطعات و ماشین آلات را تا میزان زیادی کاهش داد. در اینجاست که در صنعت اهمیت استفاده از انواع گریس پمپ آشکار می‌شود. نیروهای محرک این روانکارها، با یکدیگر متفاوت هستند و بستگی به صنعت و قطعه‌ای دارند، که عملیات روانکاری بر روی آنها انجام می‌شود.

کینی اویل، یک مرکز معتبر در فروش انواع روغن صنعتی است، که شما می‌توانید بهترین گریس صنعتی برای پمپ دستی، بهترین گریس صنعتی برای پمپ بادی و بهترین گریس صنعتی برای پمپ برقی را در آنجا تهیه کنید. همه روانکارهای صنعتی، در این مجموعه کم نظیر بسیار با کیفیت و مرغوب بوده، طوری که در میان بعضی از مشتریان، با عنوان مرکز فروش بهترین روغن صنعتی در تهران شناخته شده است.

سال‌هاست این افتخار را داریم، که فروش خود را به‌صورت اینترنتی و آنلاین نیز انجام می‌دهیم و رضایت حداکثری مشتریان خود جلب نموده‌ایم. شما می‌توانید همه روانکارهای صنعتی در این مجموعه را، از طریق وب سایت همراه با قیمت آنها مشاهده کرده و در صورت تمایل با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب سایت می‌توانید، سفارش خرید خود را انجام دهید. کارشناسان ما آماده هستند، که به تمامی سؤالات شما در این زمینه پاسخ داده، تا با خیالی راحت و کاملاً مطمئن خرید خود را انجام دهید.



بیشتر بخوانید:

گریس پایه لیتیوم را بشناس و سفارش بده

معرفی گریس مخصوص الکتروموتور

آشنایی با گریس مخصوص دینام

خرید گریس پلاستیک مرغوب 

موارد مصرف گریس سیلیکون

گریس چرخ دنده پلاستیکی

تفاوت گریس اسپیندل و گریس بلبرینگ و دور بالا در چیست؟



 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*