-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
خرید روغن صنعتی بی واسطه و با کیفیت

خرید روغن صنعتی بی واسطه و با کیفیت | کینی اویل

خرید روغن صنعتی بی واسطه و با کیفیت

یکی از دغدغه‌های مهم صنعتگران؛ تهیه روغن صنعتی بی واسطه و با کیفیت است. کینی اویل؛ جزء بهترین تولید کننده روانکارهای صنعتی است، که توانسته انواع محصولات خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی، در اختیار مشتریان قرار دهد. روغن‌های صنعتی عرضه شده در این مجموعه کم نظیر، مورد استقبال تعداد زیادی از مراکز صنعتی در سراسر کشور قرار گرفته است. روغن صنعتی، با توجه به کاربردهای که دارد می‌تواند، برای کارهای سبک، متوسط و سنگین در صنایع مختلف استفاده شود. مثلاً روانکارهای صنعتی سنگین، برای دستگاه‌ها و ماشین‌آلاتی که با سرعت پایین و تحت بار و فشار زیاد فعالیت می‌کنند استفاده می‌شود. بنابراین بیشتر قطعات صنعتی و دستگاه‌ها، باید با توجه به شرایط کاریشان از روغن صنعتی مخصوص و مناسب خود استفاده کنند.

مجموعه کینی اویل؛ با حذف واسطه‌های فروش و رساندن تمام روغن صنعتی خود به‌طور مستقیم به دست مصرف کنندگان، توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. به‌دلیل کیفیت بالای روغن صنعتی کینی اویل، مشتریان زیادی روانساز مورد نیاز برای بلبرینگ و زنجیر صنعتی، که جزء قطعات حساس محسوب می‌شوند و باید از یک نوع روانکار برای آن‌ها استفاده نمایند، را از این مجموعه تهیه می‌کنند. این صنایع، سال‌هاست که از روغن صنعتی کینی اویل ، برای روانسازی قطعات صنعتی خود  استفاده کرده و از مصرف این روانکارها احساس رضایت می‌کنند. کیفیت بالا و تنوع زیاد روغن‌های صنعتی کینی اویل، موجب شده که بتوان روغن مناسب برای انواع محرک‌های صنعتی را در این مجموعه گسترده پیدا کرد و استفاده نمود. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت ما و دیدن انواع محصولات صنعتی کینی اویل همراه با قیمت روغن صنعتی با کیفیت را تهیه نمایید،

نرخ روغن صنعتی

 

خرید روغن صنعتی بی واسطه و با کیفیت

خرید روغن صنعتی بی واسطه و با کیفیت

امروزه با توجه به تحریم‌ها و تورم‌های اقتصادی، بازار قیمت روانکارهای صنعتی همواره با نوسان‌های زیادی مواجه است. انواع روغن‌ صنعتی، با توجه به کیفیتی که دارند، قیمت آن‌ها متفاوت است.  اکثر روانکارها از روغن پایه، که برگرفته از نفت می‌باشد و در بعضی از موارد از مواد با پایه معدنی تولید می‌شوند. سپس مواد افزودنی، به منظور ایجاد کاربردهای مختلف در روغن صنعتی به آن افزوده می‌شود، که ویژگی مشترک همه آن‌ها ایجاد خاصیت روانسازی در روغن است. بعد از روانکاری، داشتن خاصیت انتقال گرما و خنک کنندگی، از دیگر ویژگی مهم روانکارهای صنعتی است، که برای اکثر صنایع در نساجی، کشاورزی، کاغذسازی و سایر دستگاه‌ها در این زمینه بسیار مهم است. از دیگر مزایا و ویژگی‌های که یک روغن صنعتی  با کیفیت باید داشته باشد:

  • جداسازی سطح
  • جلوگیری از سایش
  • کاستن از میزان اصطکاک
  • کنترل دمای دستگاه و انتقال حرارت تولید شده به محیط بیرون
  • کنترل آلودگی، گرد و غبار وارد شده به داخل دستگاه و کمک به خارج شدن آن از قطعات
  • محافظت از قطعات در مقابل سایش و کاستن از میزان اصطکاک
  • محافظت از تجهیزات در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی
  • انتقال قدرت

روغن صنعتی با کیفیت؛ علاوه بر داشتن تمای ویژگی‌های ذکر شده، باید دارای میزان ویسکوزیته قابل قبولی باشد، تا بتواند در شرایط حرارتی مختلف به خوبی وظیفه روانسازی خود را انجام دهد.

اهمیت توجه به شرایط نگه‌داری روغن صنعتی برای حفظ کیفیت آن

شرایط نگه‌داری روغن در انبار، یکی از موارد مهمی است، که می‌تواند به‌طور مستقیم بر کیفیت آن تأثیر بگذارد. نگه‌داری روغن صنعتی در مکان‌های رطوبتی و نامطلوب، همچنین قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب، بر خاصیت روغن اثر می‌گذارد. بنابراین در روغن صنعتی (مایع، جامد، نیمه جامد) علاوه بر اینکه باید از روغن پایه مرغوب تولید شوند و مواد افزدونی مناسب به آن‌ها اضافه شود، باید شرایط نگه‌داری خاصی هم در مورد آن‌ها رعایت گردد. روغن‌های صنعتی جامد و نیمه جامد که به آن‌ها گریس نیز گفته می‌شود در صورتی‌که شرایط نگه‌داری خوبی نداشته باشند، سریع تغییر رنگ داده و بوی نامطبوعی از آن‌ها به مشام می‌رسد. اهمیت استفاده از روغن صنعتی با کیفیت، برای صنعت و ماشین‌آلات به حدی است، که در صورت استفاده از روغن بی‌کیفیت، دیر یا زود، دستگاه یا قطعه خراب می‌شود و باید برای تعمیر آن، هزینه زیادی پرداخت کرد. حتی در مواردی، عدم توجه به این امر می‌تواند، خسارت و ضررهای جبران‌ناپذیری به دستگاه‌ها وارد کرده و آن را برای همیشه از دور خارج نماید.

مجموعه کینی اویل؛ با رعایت تمامی نکات مهم در تولید و نگه‌داری روغن صنعتی سعی می‌کند، به منظور حفظ تمامی خواص روغن صنعتی، روانکارها را در بهترین شرایط ممکن در انبار نگه دارد، تا به دست مشتریان خود برساند.

دسته‌بندی روغن‌های صنعتی

 

خرید روغن صنعتی بی واسطه و با کیفیت

خرید روغن صنعتی بی واسطه و با کیفیت

روانکارهای صنعتی مایع، به‌دلیل داشتن خواص فیزیکی و شیمیایی خاص و منحصربفرد خود، جزء مهم‌ترین محصولات صنعتی هستند، که دارای کاربرد و کارایی‌های زیادی در صنایع مختلف می‌باشند. این روانسازها طی عملیات پیچیده‌ای تولید می‌شوند، که برای صنایع و ماشین‌آلات مختلفی به‌کار می‌رود. به‌طور کلی روغن صنعتی، در چهار دسته بزرگ دسته‌بندی می‌شوند که شامل:

روانکارهای مهندسی

این نوع از روغن صنعتی، دارای طیف گسترده‌ا‌ی هستند و در صنعت برای اهداف و مقاصد مختلفی از آن‌ها استفاده می‌شود. انواع مختلف روغن‌های مهندسی، دارای کاربردهای مانند قدرت تحمل دمای بالا یا پایین، طول عمر مناسب، استفاده در شرایط کاری بیرون از دستگاه یا داخل دستگاه هستند، که برای هرکدام روانکار مخصوص را به‌کار می‌‍‌برند. روغن‌های سبک برای روانسازی قطعات و ماشین‌آلاتی که با سرعتی بالا و بار کم کار می‌کنند استفاده می‌شود. روانکار سبک، مناسب برای استفاده در  دستگاه‌های ساخت و تولید فرز، تراش، سی ان سی و صنایع نساجی است. روغن‌های که برای روانسازی دستگاه‌های که با بار متوسط و سرعت بالا کار می‌کنند، مانند دستگاه‌های هیدرولیک، دستگاه‌های چاپ و…، ویسکوزیته این روغن صنعتی نسبت به روغن قبلی بالاتر است. روغن‌های سنگین، که برای روانسازی ماشین‌آلاتی که با بار متوسط و زیاد، سرعت پایین کار می‌کنند به‌کار گرفته می‌شود. این روانسازها دارای ویسکوزیته ۱۰ الی ۳۰ استوک هستند، دارای قدرت تحمل حرارت تا ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد نیز می‌باشند. روغن‌ صنعتی سنگین، مناسب برای روانکاری تجهیزات صنعتی، مانند دستگاه‌های حفاری، چرخ دندهای مارپیچ و… هستند.

روغن انتقال قدرت – روغن هیدرولیک

این روغن صنعتی، دارای درجه ثابتی از خلوص، پایداری در برابر اکسیداسیون هستند و در سیستم‌های هیدرولیک از آن استفاده می‌شود. روغن صنعتی انتقال قدرت، باید میزان گرانوری مشخصی داشته باشد. اگر ویسکوزیته آن کم باشد، موجب نشتی زیاد در تجهیزات هیدرولیک می‌شود. در صورتی‌که گرانروی آن زیاد باشد، فشار زیادی برای به حرکت درآوردن روغن به موتور دستگاه وارد می‌کند.

روغن‌های انتقال حرارت

از این روانکارها برای عملیات‌های حرارتی تبرید و… استفاده می‌شود. این نوع از روغن صنعتی، حرارت را از قطعه و محیط می‌گیرد و در فرآیند کوینچ کردن یا سریع سرد کردن، بعد از عملیات حرارتی مانند عملیات حرارتی بلبرینگ‌ها، عملیات حرارتی پسا جوشکاری و… استفاده می‌شوند.

روغن‌های برشی

وظیفه این روغن‌ها، دور کردن براده‌ها از سطح قطعه و خنک کردن ابزار براده برداری است. از این روغن صنعتی، در فرآیند‌های چرخ‌دنده تراشی، فرزکاری، تراشکاری و… استفاده می‌شود. روغن صنعتی برشی، در سطحی گسترده در ماشین‌کاری سوپر آلایاژها استفاده می‌شود.

مجموعه کینی اویل؛ با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآزموده، توانسته است بخش قابل توجهی از نیاز روغن صنعتی و انواع روانکار را در سطح کشور تأمین کند. بیش از سه دهه، در تولید و عرضه انواع روغن صنعتی مایع، جامد، نیمه جامد با بهترین کیفیت و قیمتی منصفانه و مناسب، در داخل کشور فعالیت می‌کند. در صورت سفارش محصولات صنعتی کینی اویل؛ این سفارشات با بهترین بسته‌بندی و در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان به هر نقطه‌ای از کشور ارسال خواهد شد.



مقالات مرتبط:

خرید انواع روغن صنعتی مرغوب

روغن صنعتی با کیفیت

۱۰ خصوصیت فنی روغن صنعتی



 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*