-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
خرید گریس شیرآلات با قیمت باور نکردنی

خرید گریس شیرآلات با قیمت باور نکردنی

خرید گریس شیرآلات با قیمت باور نکردنی

برای خرید گریس شیرآلات با قیمت باور نکردنی حتما به سایت کینی اویل سر بزنید و محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری کنید. سوپاپ‌ها و اتصالات سیستم‌های پیچیده یبولوژیکی دارند و برای به حداقل رساندن سایش قطعات آن، روانکار صنعتی باید با بسیاری از مواد سازگار باشد. گریس‌های تخصصی ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیازهای شما را برآورده کرده تا اطمینان حاصل کنید که شیرها و اتصالات در تمام طول عمر خود به بهترین شکل کار می‌کنند.

گریس شیرآلات

شیرها و فلپ‌ها جریان رسانه را از طریق خطوط لوله کنترل می‌کنند. آن‌ها را می‌توان در همه صنایع، شهرداری‌ها و خانوارها یافت. فقط تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند بدون روان کننده سایش را کم کنند و باعث اطمینان از عملکرد مناسب قطعات شوند. مناسب‌ترین روانکار صنعتی برای شیرآلات به عوامل زیادی بستگی دارد مثل: نوع مواد، نوع اصطکاک، بار، نوع حرکت، سرعت، دما، فشار و طول عمر سوپاپ. البته که اکثر شیرآلات و اتصالات تابع دستورالعمل‌ها، استانداردهای قانونی هستند. گریس شیرآلات آب آشامیدنی باید مطابق با دستورالعمل‌ها، در برابر رسانه‌ها مقاوم باشند، اثر آب بندی خوبی داشته باشند و ویژگی‌های لمسی خوبی را در هر درجه حرارت ارائه دهند. هنگامی که در تماس با گازهای سوختی استفاده می‌شود، مقاومت بالای رسانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای تأسیسات اکسیژن، روغن صنعتی منحصراً باید برای ایمنی استفاده شود.

روغن صنعتی مرغوب برای شیرآلات

 

خرید گریس شیرآلات با قیمت باور نکردنی

خرید گریس شیرآلات با قیمت باور نکردنی

با توجه به همه سیستم‌های پیچیده یبولوژیکی در شیرآلات، کینی اویل روانکارهای صنعتی مناسبی را با قیمت باورنکردنی ارائه می‌دهد که عمر مفید سوپاپ‌ها و اتصالات شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. کارشناسان ما همچنین مشاوره جامعی ارائه می‌دهند و بر اساس همه عوامل مرتبط مانند طراحی اجزا، مواد و تأثیرات محیطی به ارائه راه‌حل‌ می‌پردازند که مناسب‌ترین و کارامدترین گریس را انتخاب کنید که بیشترین نتیجه را دریافت کنید. ما به شما بهترین روانکاهای صنعتی را برای تجهیزات اولیه سوپاپ‌ها و اتصالات آن پیشنهاد  می‌کنیم. روغن‌های صنعتی که ما در کینی اویل به دست مصرف کننده می‌رسانیم ما با تمام دستورالعمل‌ها و مقررات مربوط مطابقت دارد و از نظر کیفیت تست شده هستند، از این لحاظ شما می‌توانید با اطمینان کامل محصول را استفاده کنید.

روانکاری شیرآلات صنعتی و اهمیت نگهداری از آن‌ها

اگر شیرآلات به خوبی کار نکنند به سختی باز و بسته شود یا نشتی داشته باشند، اولین کاری که باید انجام دهید تمیزکاری داخل آن و تزریق مواد روانکار است. هدف از روانکاری شیرها این است از خوردگی و از بین رفتن شیرها جلوگیری شود و به طور کلی عملکرد آسان‌تری داشته باشند. زیرا خیلی پیش آمده که شیرآلات به دلیل روانکاری نشدن کارایی خود را از دست داده و فقط مثل یک لوله رابط عمل می‌کنند و این می‌تواند خطرناک باشد.

چراکه ما مواقع اضطراری نیاز داریم جریان را قطع یا وصل کنیم، در این مواقع حتماً باید شیر به راحتی باز و بسته شود. ممکن است ما زمان کافی برای آن استفاده از لوازم جانبی برای باز و بسته کردن شیر نداشته باشیم و چون شیرآلات به خوبی روانکاری نشده‌اند حادثه یا اتفاقی در صنعت رخ دهد. در نتیجه استفاده از روانکار مناسب در صنعت شیرآلات بسیار مهم و ضروری است. در شیرهای توپی، شیرهای سماوری و شیرهای دروازه‌ای خطوط لوله، گریس‌های کهنه و رسوبات سیال سرویس باعث افزایش گشتاور می‌شود که می‌تواند خطرساز باشد.

برای روانکاری شیرآلات باید یک برنامه دوره‌ای وجود داشته باشد، مثل بازدیدهای ایمنی ماهیانه که واحدهای عملیاتی انجام می‌دهد و پس از بازدید ایمنی و اطمینان از نوع عملکرد شیرآلات برای ترتیب گریس کاری آن برنامه تنظیم می‌شود. هر کدام از شیرآلات طبق دستورالعمل شرکت سازنده باید روانکاری شود. شیرآلات گاهی به دلیل ساختار اختصاصی خود به سرویس نگهداری دوره‌ای نیاز دارند. تزریق کلینر یا مواد روانکاری و آب بندی، بخش مهمی از عملیات سرویس شیرآلات از جمله شیرهای سماوری و دروازه‌ای است.

بعضی از شیرآلات هم دچار نشتی می‌شوند که باید مواد آب بندی به آن‌ها تزریق شود مثل شیرهای توپی. روغن پایه در انتخاب نوع گریسی که استفاده می‌کنید خیلی مهم است. توجه داشته باشید که استفاده از گریس‌های پایه نفتی در شیرآلات صنعت نفت و گاز نه تنها مناسب نیست بلکه گاهی می‌تواند خطرناک باشد. گریس‌های پایه گیاهی هم در مقابل تعییرات دمایی، تأثیر پذیری بالایی دارند، در نتیجه این‌ها هم گزینه مناسبی برای سرویس نگهداری نیستند. این نوع گریس‌ها گشتاور شیر را بالا می‌برند پس مناسب نیستند.

اما با ذکر این تفاسیر بهترین گریس و روغن صنعتی برای روانکاری در شیرآلات چه می‌تواند باشد؟ محصولاتی که دارای پایه سنتتیک هستند بهترین انتخاب برای استفاده در روانکاری شیرآلات هستند. این گریس‌ها در مقابل تغییرات دمایی، خاصیت ثابتی دارند. انتخاب گریس کمک کند. پس در انتخاب خود دقت کنید. فروشگاه کینی اویل عرضه کننده بهترین و مرغوب‌ترین انواع گریس و روغن برای روانکاری شیرآلات محصولات خود را با تضمین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد.

شیر سماوری روانکاری شده

 

خرید گریس شیرآلات با قیمت باور نکردنی

خرید گریس شیرآلات با قیمت باور نکردنی

در شیرهای سماوری باید دقت کرد که نشتی نداشته باشند. شیرهای سماوری اغلب کاملاً فلزی هستند. در شیرهای سماوری، دور دیسک یا پلاگ یک شکاف باریک وجود دارد که ممکن است نشتی ایجاد کند. شما می‌تواند برای رفع نشتی از فرو بردن بیشتر و محکم‌تر پلاگ در ساختار بدنه استفاده کنید؛ البته که ما این راه حل را پیشنهاد نمی‌کنیم، چون ممکن است آزادی عمل شیر را پایین آورد و باعث چسبیدن قطعات به هم شود. برای از بین بردن نشتی یک سری شیارها دور بدنه و حفره‌ پلاگ وجود دارد که ابتدا باید گریس کاری ‌شوند. این کار حرکت پلاگ در شیر را آسان کرده و از نشتی جلوگیری می‌کند و باعث آب بندی کامل شیر می‌‌شود. دقت کنید از چه گریسی استفاده می‌کنید زیرا باید با دمای کاری شیر و سیال جاری در شیر سازگاری داشته باشد.

نحوه عملکرد گریس در شیرآلات و مقاومت در برابر هیدروکربن

محصولات اصلی تولید شده از مخزن گازهای هیدروکربوری، نفت خام و آب است. بنابراین ضروری است که روان کننده نامحلول بوده و تحت تأثیر این سه ماده قرار نگیرد. اگرچه اکثر گریس‌ها کاملاً مقاوم در برابر آب هستند، اما به راحتی در نفت خام و میعانات گازی مربوطه اما تهاجمی‌تر حل می‌شوند. این به طور کلی منجر به تجزیه و شستشو از حفره دریچه می‌شود. گازهای هیدروکربنی تولید شده، هم مرطوب و هم خشک، چربی را تجزیه کرده و از حفره خارج می‌کند.

این امر اغلب باعث می‌شود رسوبات تشکیل شده از ترکیبی از غلیظ کننده گریس به همراه هرگونه روان کننده جامد که گریس حاوی آن است در حفره باقی بماند. این رسوبات با عملکرد سوپاپ تداخل داشته و معمولاً باعث ایجاد مشکل در چرخه سوپاپ می‌شود. عدم وجود گریس مشکلات دیگری نیز ایجاد خواهد کرد. مثلاً هنگامی که گریس از حفره دریچه شسته می‌شود، لایه محافظ فیلم روان کننده برداشته می‌شود که احتمال آسیب به دریچه را بیشتر می‌کند.

سپس قسمت داخلی سوپاپ بدون روغن ممکن است به یکدیگر مالیده شود و باعث ایجاد سوراخ در سطوح شود که مسیرهای نشتی ایجاد می‌کند که بر توانایی آب بندی شیر در موقعیت بسته تأثیر می‌گذارد. این امر اجازه می دهد آلودگی ها وارد حفره دریچه مانند ماسه یا سایر زباله‌های سازنده شوند، که منجر به سایش و فرسایش اجزای شیر فلزی می‌شود. کینی اویل یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های مشاور، تهیه و عرضه مستقیم انواع فرآوردهای نفتی فروش روانکار و گریس‌های صنعتی با برندهای معتبر داخلی است. با ما در تماس باشید.



مقالات مرتبط:

قیمت گریس نسوز

خرید گریس پلاستیک مرغوب

خرید گریس صنایع کشاورزی با مطلوبترین قیمت

خرید گریس سیم بکسل آسانسور

بهترین گریس صنعتی برای انواع پمپ دستی 



 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*