-09036130717 – 09928388639

تهران،هفتم تیر میدان مفتح جنوبی خیابان ورزنده نبش ملک الشعرای بهار

با ما در ارتباط باشید
خرید گریس سیم بکسل آسانسور

خرید گریس سیم بکسل آسانسور

خرید گریس سیم بکسل آسانسور

برای خرید گریس سیم بکسل آسانسور باید اطلاعاتی در مورد آن به دست آورید تا محصول با کیفیتی را خریداری کنید. برای تهیه انواع گریس باید کاربرد آن را مد نظر قرار دهید و از یک فروشگاه معتبر خرید کنید که از کیفیت گریس و روغن صنعتی مطمئن باشید.

گریس سیم بکسل آسانسور

در آسانسور برای این‌که از سیم بکسل در برابر خوردگی و زنگ زدگی و کاهش نیروی اصطکاک بین مفتول‌ها و رشته‌ها در زمان فعالیت جلوگیری شود به گریس‌کاری نیاز دارد. مغزی طناب فولادی هم باید از روغن اشباع شود. سیستم روغن‌کاری سیم بکسل بر اساس کاربرد آن، جنس مفتول و شرایط اقلیمی محل مورد استفاده سیم بکسل متفاوت است. فواصل زمانی روان‌کاری باید به طور منظم انجام شود تا به افزایش طول عمر سیم بکسل در آسانسور و کارآیی بهتر آن کمک کند. در سیم بکسل فولادی بهترین قسمت برای گریس‌کاری، قسمتی که رشته‌ها کمی از هم باز می‌شوند، زیرا در این حالت جذب روغن توسط سیم بهتر است. مثلاً وقتی‌که سیم از روی قرقره عبور می‌کند یا روی قرقره پیچیده می‌شود.

استفاده از روانکار صنعتی در سیم بکسل فولادی باید طوری باشد که به راحتی در طناب نفوذ پیدا کند و قسمت‌های داخلی و سطح خارجی آن را پوشش دهد، همچنین باید در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد و از طناب در برابر زنگ زدگی محافظت کند. برای روغن کاری سیم بکسل آسانسور می‌توانید یک پارچه را به مقداری گریس آغشته کرده و روی سیم بکسل بکشید، تا به راحتی به لایه‌های سیم بکسل نفوذ کند. دقت کنید که سیم بکسل را بیش از حد چرب نکنید در واقع استفاده از روانکار صنعتی بیشتر از حد مجاز کار درستی نیست،

زیرا حالت لیزی و سرخوردگی ایجاد می‌کند. چربی بیش از حد باعث جذب گرد و غبار روی سیم می‌شود و اصطکاک و سایش و خوردگی را نیز بالا می‌برد. توصیه به شما این است که انجام این کار را به شرکت‌های تعمیر کار و نگهدارنده آسانسور بسپارید تا از روانکار صنعتی مناسب استفاده کنند. برای تهیه انواع گریس سیم بکسل آسانسور و خرید روغن تسمه آسانسور با کینی اویل تماس بگیرید و سفارشات خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید و در اسرع وقت محصول مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

اصول روانکاری سیم بکسل آسانسور

 

خرید گریس سیم بکسل آسانسور

خرید گریس سیم بکسل آسانسور

طناب سیمی بخش مهمی در خیلی از ماشین‌آلات و سازه‌ها از جمله آسانسور است است. که شامل رشته‌های سیم پیوسته‌ای است که در اطراف یک هسته مرکزی پیچیده شده‌اند. انواع زیادی از سیم بکسل برای کاربردهای مختلف طراحی شده است. بیشتر آن‌ها سیم‎های فولادی هستند که به صورت رشته‌های درهم پیچیده هستند. هسته می‌تواند از فولاد یا پلاستیک باشد. اندازه‌ها و چیدمان مختلف رشته باعث می‌شود درجات مختلفی از انعطاف پذیری طناب و مقاومت در برابر خرد شدن و سایش ایجاد شود. سیم‌های کوچک برای خم شدن شدید بر روی قرقره‌های کوچک مناسب‌تر هستند. برای استفاده از روانکار صنعتی مناسب باید اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید و از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

روانکاری سیم بکسل

روانکاری سیم‌های با هسته‌های الیافی نسبت به سیم‌هایی که منحصراً از مواد فولادی ساخته شده‌اند بسیار آسان‌تر است.

روان‌کننده‌های سیم بکسل آسانسور دو عملکرد اصلی دارند:

۱. برای کاهش اصطکاک هنگام حرکت سیم‌ها روی هم

۲. برای محافظت در برابر خوردگی و روانکاری در هسته و داخل سیم‌ها و سطوح خارجی.

دو نوع روان کننده سیم بکسل وجود دارد: نفوذی و روکش دار

روان کننده‌های نفوذی حاوی یک حلال نفتی هستند که روان کننده را به هسته طناب سیم منتقل می‌کند و سپس تبخیر می‌شود و یک فیلم روان کننده سنگین برای محافظت و روانکاری هر رشته پشت سر خود باقی می‌گذارد.

روان کننده‌های روکش اندکی نفوذ کرده و قسمت بیرونی کابل را از رطوبت آب بندی کرده و باعث کاهش سایش و فرسایش خوردگی در تماس با اجسام خارجی می‌شود. کینی اویل بهترین و مرغوب‌ترین گریس صنعتی سیم بکسل را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید با خیالی آسوده از این محصولات استفاده کنید.

انواع سیم بکسل

 

خرید گریس سیم بکسل آسانسور

خرید گریس سیم بکسل آسانسور

۱. طناب یک رشته سیم: به جای یک هسته طناب چند رشته‌ای، یک رشته سیم واحد به عنوان هسته دارد. این نوع سیم بکسل استحکام بالایی دارند و بیشتر به عنوان طناب‌های ایستا یا ایستاده استفاده می‌شوند.

۲. طناب‌های سیمی که هسته فیبری دارند: طناب‌های فیبری به طور سنتی با طناب سیزال ساخته می‌شدند، اما ممکن است از مواد پلاستیکی نیز استفاده کنند. طناب‌های هسته الیافی مقاومت کمتری نسبت به طناب‌های هسته فولادی دارند. طناب‌های فیبری بسیار انعطاف پذیر هستند و در بسیاری از کاربردهای جرثقیل سقفی استفاده می‌شوند. بستن یک طناب سیمی باید به جهتی باشد که رشته‌های سیم و رشته‌های کابل به هم می‌پیچند. چهار وضع معمولی وجود دارد: راست راست، چپ خواب، معمولی و لانگ لای. در یک طناب راست راست، رشته‌ها به سمت راست پیچیده می‌شوند و از بیننده دور می‌شوند. یک چپ به سمت چپ می‌پیچد. یک طناب معمولی دارای سیم‌های رشته ای است که در جهت مخالف رشته‌های کابل پیچ خورده است. در یک طناب چوبی، پیچ و تاب رشته‌ها و سیم‌های رشته‌ها هر دو به یک شکل پیچیده شده‌اند. در طناب‌های لانگ به دلیل قرار گرفتن بیشتر در معرض سیم‌ها مقاومت بیشتری در برابر خستگی وجود دارد. سیم بکسل آسانسور بیشتر از جنس فولاد کربن بالا برای استحکام، تطبیق پذیری، انعطاف پذیری و در دسترس بودن و صرفه جویی در هزینه ساخته می‌شوند. طناب‌های سیمی می‌توانند بدون روکش یا گالوانیزه باشند.

۳. سیم کابل فولادی سفت و فنری است: در ساخت طناب بدون سیم، سیم‌های شکسته یا بریده شده صاف شده و از طناب بیرون می‌آیند و برای ایمنی خطر ایجاد می‌کنند. یک کابل از پیش ساخته شده از سیم‌هایی ساخته شده است که به طور طبیعی در رشته خود قرار دارند و از بیرون زدن سیم‌ها جلوگیری می‌کند و به طور بالقوه باعث آسیب می‌شود. طناب‌های سیمانی پیش ساخته نسبت به طناب‌های غیر آماده مقاومت بهتری دارند و برای کار بر روی تراشه‌های کوچک و در زوایای تیز ایده آل هستند.

عوامل مؤثر بر عملکرد سیم بکسل

عمر و عملکرد سیم بکسل تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله نوع عملیات، مراقبت و محیط قرار دارد. کابل‌ها ممکن است در اثر سایش فرسوده شوند، یا در اثر سیم پیچ و نحوه اتصال نادرست و ذخیره نامناسب آسیب ببینند. بارگذاری ضربه‌ای، تکان خوردن بارهای سنگین یا شتاب سریع سرعت سایش را تسریع می‌کند. ایجاد خوردگی می‌تواند عمر طناب را به دلیل از دست دادن فلز، کوتاه کند. استفاده مناسب از روان کننده در سیم بکسل می‌تواند حمله خورنده کابل را کاهش دهد. سایش در داخل و خارج طناب‌های سیمی رخ می دهد.

تارهای جداگانه داخل طناب حرکت می‌کنند و در حین کار به هم ساییده می‌شوند. قسمت بیرونی کابل خاک و آلودگی‌ها را از قوس و طبل جمع می‌کند. سایش معمولاً قطر طناب را کاهش می‌دهد و می‌تواند منجر به خرابی هسته و شکستن سیم داخلی شود. روان کننده‌های طناب سیمی باعث کاهش ساییدگی داخل طناب می‌شوند و همچنین سطوح خارجی را برای از بین بردن آلودگی‌ها و خاک پاک می‌کنند.

خرید گریس سیم بکسل آسانسور از کینی اویل

کینی اویل یکی از فعال‎ترین مجموعه‌های مشاور، تهیه و عرضه مستقیم انواع فرآوردهای نفتی روغن‌های صنعتی با برندهای معتبر داخلی است. برای خرید انواع روغن تسمه آسانسور و گریس صنعتی سیم بکسل می‌توانید هم به صورت حضوری هم به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید و مرغوب‌ترین محصول را دریافت کنید.



مقالات مرتبط:

گریس نسوز

گریس پایه سدیم

معرفی گریس الکتروموتورز

آشنایی با گریس مخصوص دینام

خرید گریس پلاستیک مرغوب

گریس چرخ دنده پلاستیکی

بهترین گریس صنعتی برای انواع پمپ دستی

تفاوت گریس اسپندل و گریس بلبرینگ و گریس دور بالا چیست؟



 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه

*